וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "מקווה לשבור את השיא בקרוב"

החלוץ שכבש בשבת את שערו ה-307 והשווה את מאזנו לזה של די סטפאנו, מתכונן ל-308. רובן: "אני מרגיש טוב ואני תמיד מנסה לכבוש"

ריאל מדריד ניצחה אמש (שבת) 0:2 את נומאנסיה והבטיחה לעצמה את המקום השני לפחות לעוד שבוע, אבל את ההצגה גנב פעם נוספת ראול, שהשווה את שיא הכיבושים של אלפרדו די סטפאנו במועדון - 307.

יותר מ-14 שנים חלפו מאז כבש החלוץ האגדי את שערו הראשון במדי הקבוצה הבוגרת, עת כבש מול אתלטיקו מדריד ב-5 בנובמבר 1994. אתמול כבש את שערו ה-214 בליגה וממוצע השערים שלו בכל המסגרות עומד על 20.7 בעונה.

"אני מאוד שמח ואני מקווה לשבור את השיא בקרוב", אמר אמש החלוץ אחרי המשחק, "זה התאפשר לי בזכות מאמנים גדולים שהיו לי ושחקנים גדולים לצידם שיחקתי. אני רוצה לזכות בעוד תארים".

אלפרדו די סטפאנו עצמו, אמר היום: "ראול עדיין צעיר. הוא בן 31 והוא יכול לשחק עד גיל 37 או 38. הוא יכול להגיע ל-400 או 450 שערים".

על הניצחון על נומאנסיה אמר החלוץ: "הדבר החשוב הוא שניצחנו. זה היה משחק קשה ואני שמח שהצלחנו לנצח. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד ואני כבר חושב על המשחק הבא".

אריאן רובן, שנמצא בכושר פנטסטי ואתמול שוב הבקיע, הוסיף: "אני מרגיש טוב ואני תמיד מנסה לכבוש. יש לנו שישה ניצחונות רצופים וזה חשוב מאוד. אנחנו לא צריכים להסתכל על מה שברצלונה עושה, אלא רק להתרכז בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully