וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס: "מקווה שקארול ודאונינג יעזרו לליברפול"

המרסיסיידרס צריכים נס בשביל אליפות ולוקאס מקווה ששחקני הקבוצה לשעבר ידהימו את סיטי: "המאבק כבר לא בידיים שלנו"

סטיוארט דאונינג, אנדי קארול, במדי ליברפול ב-2012. GettyImages
יצליחו לעזור לאקסית? דאונינג וקארול במדי ליברפול/GettyImages

נס. זה מה שליברפול צריכה כדי לזכות באליפות אנגליה בתום המחזור האחרון של הפרמיירליג שייצא לדרך בשעה 17:00 ביום ראשון. המשוואה מאוד פשוטה: בשביל לזכות בתואר לראשונה מאז 1990, המרסיסיידרס צריכים ניצחון על ניוקאסל ושבמקביל מנצ'סטר סיטי תפסיד בבית לווסטהאם. תיקו יספיק לתכולים בשביל לחגוג (אלא אם ליברפול תנצח 0:14).

קשר ליברפול, לוקאס, מקווה ששחקני הקבוצה לשעבר ו-ווסטהאם בהווה, סטיוארט דאונינג ואנדי קארול, יסייעו לאדומים. "הם היו פה איתנו, עבדו איתנו, ואני מקווה שהם יעשו את המיטב. קודם כל בשביל ווסטהאם, אבל גם בשבילנו", אמר הברזילאי.

לוקאס גם התייחס למשחק ביום שני בו ליברפול הוליכה 0:3 נגד קריסטל פאלאס עד הדקה ה-79, אבל ספגה שלושה שערים בתוך 10 דקות: "זה לא בידיים שלנו יותר. במשחק נגד פאלאס משהו פשוט כבה בנו במשך שמונה-תשע דקות, ושילמנו על זה את המחיר. נצטרך ללמוד מזה. אני מקווה שיהיה לנו קצת מזל בסיום, אבל אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד".

הקשר הברזילאי סיפר על ההרגשה שלו ושל חבריו אחרי איבוד הנקודות בסלהרסט פארק: "היה שקט בחדר הלבשה, כנראה הכי שקט מאז שהצטרפתי לקבוצה. ביום שלישי, בטקס הפרסים של הפרמיירליג, אפשר היה לראות על הפנים של השחקנים שעדיין לא התאוששנו מהתיקו הזה. היום שאחר כך הוא תמיד הכי קשה".

בלי קשר למאבק האליפות, ברשת "סקיי" מדווחים הבוקר שליברפול תגיש לסאותה'מפטון הצעה לרכישת אדם לאלאנה. הקשר בן ה-25 נבחר לשחקן העונה של הסיינטס והוא כבש העונה 10 שערים ובישל שבעה נוספים בכל המסגרות. לאלאנה צפוי להיות מוזמן לסגל נבחרת אנגליה למונדיאל בברזיל. על פי "סקיי", ברנדן רוג'רס נחוש להשלים את הרכישה שלו לפני שאנגליה תצא לברזיל ב-8 ביוני.

שחקן ליברפול, לוקאס לייבה. GettyImages
"היום שאחרי הוא תמיד הכי קשה". לוקאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully