וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 3:3 דרמטי בין קריסטל פאלאס לליברפול

המייטי רדז שמטו יתרון של שלושה שערים ואיבדו שתי נקודות קריטיות במאבק האליפות. ג'ו אלן, דניאל סטארידג' ולואיס סוארס כבשו לליברפול, אבל דילייני וגייל (צמד) הדהימו תוך תשע דקות. ג'רארד וסוארס בכו, האליפות בורחת מאנפילד

שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד מאוכזב. GettyImages
שוב זה קורה לו. ג'רארד/GettyImages

רק במחזור הקודם ליברפול ספגה מכה כואבת בשאיפותיה לזכות בתואר האליפות אחרי הפסד 2:0 לצ'לסי, אבל גם הפסימיים שבאוהדי הקבוצה הזו לא האמינו למה שהתרחש הערב בסלהרס פארק של קריסטל פאלאס. ליברפול הוליכה כבר 0:3 על הקבוצה של טוני פוליס והייתה בדרך הבטוחה לניצחון אבל פאלאס הגיבה עם שלושה שערים בתוך תשע דקות (79, 81 ו-88) וגזלה למרסיסיידרס שתי נקודות קריטיות במאבק על התואר. ג'ו אלן, דניאל סטארידג' ולואיס סוארס כבשו לליברפול שחשבה על שיפור הפרש השערים שלה מול מנצ'סטר סיטי אבל אז החלה ההצגה של דילייני ודוויט גייל המחליף שכבש צמד והפך לגיבור הגדול של קבוצתו וגם של אוהדי מנצ'סטר סיטי שצפו בהנאה בקאמבק המרשים של פאלאס.

שחקני קריסטל פאלאס דווייט גייל, יאניק בולאסי חוגגים. GettyImages
יקיר מנצ'סטר סיטי. דוויט גייל חוגג/GettyImages

המרסיסיידרס חזרו אומנם למקום הראשון עם נקודה יותר ממנצ'סטר סיטי אך הסיטיזנס יוכל לחזור לפסגה ולהנות מיתרון שתי נקודות על פני המייטי רדז אם ישכילו לנצח ביום רביעי במשחק השלמה את אסטון וילה. עונה נפלאה של ליברפול מסתיימת כנראה עם מפח נפש ולא פלא שסטיבן ג'רארד ולואיס סוארס הזילו דמעות עם שריקת הסיום.

הטבלה המעודכנת:

1. ליברפול: 81 נקודות (37 משחקים)

2. מנצ'סטר סיטי: 80 נקודות (36 משחקים)

מה נותר להן?

ליברפול: ניוקאסל (בית)

מנצ'סטר סיטי: אסטון וילה (בית), ווסטהאם (בית)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ליברפול לואיס סוארס ממרר בבכי. GettyImages
לא האמין שזה קורה לו. סוארס/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 7: כמעט הראשון של ליברפול. מהמאדו סאקו נותר חופשי לגמרי ברחבה לכדור קרן ונגח משבעה מטרים כדור חלש שחמק החוצה.

דקה 15: מצב נהדר לליברפול. סטיבן ג'רארד שלח כדור עומק ארוך לגלן ג'ונסון המגן הימני שהסתנן מבעד להגנת פאלאס ונגח מעל ספרוני אבל למזלו של השוער הארגנטינאי הכדור חמק מעל השער.

דקה 18: גול! אחרי שני מצבים קורצים, ליברפול עלתה ליתרון מוצדק וצפוי. סטיבן ג'רארד הרים כדור קרן ומצא את ג'ון אלן שנותר חופשי ומאושר בתוך הרחבה ונגח לרשת. 0:1 לליברפול שחוזרת שוב לפסגה.

ראחים סטרלינג חוגג עם שחקני ליברפול. רויטרס
בסיום הם בכו. שחקני ליברפול מברכים את ג'ון אלן/רויטרס

דקה 31: המשחק המשיך להיות במעמד צד אחד וליברפול חיפשה את השני. לואיס סוארס כמעט הכפיל את היתרון עם בעיטה חופשית מ-25 מטרים, אבל הכדור פספס את החיבורים בסנטימטרים.

דקה 35: כמעט השוויון של פאלאס. מילה ידינאק האוסטרלי הפציץ מ-25 מטרים לחיבורים של מינולה שבקצות האצבעות הדף לקרן. ליברפול ניצלה.

דקה 51: איזו החמצה של סוארס! דניאל סטארידג' סובב כדור לפינה של ספרוני שהדף היישר לעברו של האורוגוואי שמטווח של חמישה מטרים בעט מעל השער.

דקה 53: גול! ליברפול מכפילה את היתרון שלה בדרך לניצחון קריטי. דניאל סטארידג' שחזר להרכב בעט כדור חלש שפגע במגן של פאלאס וחדר לרשת. 0:2 לליברפול.

דקה 55: גול! ליברפול המשיכה לשפר את ההפרש שערים שלה מול סיטי. הפעם זה היה לואיס סוארס שחקן העונה שהחליף מסירות עם סטרלינג ומול האין הגנה של פאלאס בעט לרשת. 0:3 מוחץ לליברפול.

שחקן ליברפול לואיס סוארס חוגג שער. AP
זה היה נראה טוב עד הדקה ה-79. סוארס/AP

* ליברפול כבשה שלושה שערים לפחות ב-21 משחקי ליגה העונה - שיא פרמיירליג.

דקה 79: גול! קריסטל פאלאס מצמקת בזכות שער של דילייני הבלם שבעט חלש מחוץ לרחבה, אבל הכדור פגע במגן של ליברפול וחדר לרשת. 1:3 לליברפול.

דקה 81: גול! לא ייאמן, פאלאס עם עוד שער מצמק. דווייט גייל המחליף קיבל כדור רוחב מצד שמאל, הגנת ליברפול לא הייתה מוכנה וגייל בעט לפינה מקרוב. רק 3:2 לליברפול.

דקה 88: גול! פאלאס משלימה את הקאמבק שלה. ליברפול שוב יוצאת לוזרית. כדור ארוך נשלח לרחבה, גייל כובש השער הקודם קיבל כדור בראש, נותר בלתי מכוסה וכבש מקרוב. 3:3 דרמטי בלונדון, מנצ'סטר סיטי מתקרבת לתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully