וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים למדור הפלילים של אנגליה

חלוץ סיטי, קרייג בלאמי, התעמת עם אוהד יונייטד בסיום הדרבי. דיוף קילל מביא כדורים ונחקר במשטרה על תקיפה מילולית

קרייג בלאמי יצא בשן ועין מהדרבי עם מנצ'סטר יונייטד. חלוץ מנצ'סטר סיטי כבש שער נהדר במשחק, אולם הסיטיזנס נוצחו 4:3 באולד טראפורד, ובסיום המשחק בלאמי התעמת עם אוהד השדים האדומים בתחומי המגרש. משטרת מנצ'סטר חוקרת את המקרה. לפי העדויות, בסיום המשחק בלאמי צעד לעבר לעבר אוהד יונייטד שעמד על כר הדשא וסטר לו בפניו. גם השחקן וגם האוהד הגישו תלונה במשטרה.

"בסיום הדרבי ירד אוהד מהיציע והתפרץ למגרש", "אמר דובר משטרת מנצ'סטר, האוהד נעצר על ידי כוחות משטרה ואבטחה. באותו זמן התפתחה תקרית בין האוהד לשחקן מנצ'סטר סיטי". מאמן סיטי, מארק יוז, יצא להגנת שחקנו ואמר: "לא ראיתי מה קרה, אבל ברור שהאוהד לא היה אמור להיות בתחומי המגרש. זה לא מקובל".

דיוף לא אוהב מביאי כדורים

אלא שהצרות של הכדורגל האנגלי לא הסתכמו בבלאמי אמש. מתברר כי גם אל חאדג'י דיוף הסתבך, כשבמצב של 3:0 לאברטון על קבוצתו, בלקבורן, מביא הכדורים גלגל את הכדור ליד החלוץ, שחיפש להוציא הוצאת חוץ מהירה. דיוף החל להשתולל, ועל פי המשטרה הבריטית, אמר לנער המסכן: "פאק אוף, ווייט בוי". הילד, מצידו, דיווח על כך לאיש התחזוקה של "גודיסון פארק", שהודיע לאנשי אברטון, שמיהרו לדווח למשטרה. עם תום המשחק נכנסו נציגים של המשטרה המחוזית עם נציג של בלקבורן לחדר ההלבשה של הקבוצה והחלו לתחקר את החלוץ הסנגלי.

זו לא הפעם הראשונה שדיוף מסתבך עם רשויות החוק, אוהדים או בכלל, על מגרש הכדורגל. ב-2003, כשהוא עדיין נחשב לכישרון גדול בליברפול, דיוף ירק על אוהד סלטיק ונקנס ב-5,000 ליש"ט, וב-2004 ירק שוב, הפעם על אוהד מידלסברו בן 11. אלא שזה לא נגמר שם. החלוץ הבעייתי אף נענש במהלך תקופתו בבולטון בהרחקה של שלושה משחקים, אחרי שירק בפניו של בלם פורטסמות באותה תקופה, אריאן דה זיאוו. החקירה הנוכחית צפויה להמשיך ולהגיע לסיומה ב-48 השעות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully