וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א תחקור חשד להעברות לא חוקיות באנגליה

"טיימס" מפרסם כי ההתאחדות האנגלית העבירה רשימת סוכני שחקנים, החשודים כי לא פעלו כשורה בין 2004 ל-2009

"טיימס" הלונדוני מפרסם היום (ראשון) כי פיפ"א עומדת לחקור 30 העברות בינלאומיות בהן מעורבות קבוצות אנגליות, וזאת לאחר שההתאחדות האנגלית העבירה לגוף שמנהל את הכדורגל העולמי רשימה של מספר סוכני שחקנים החשודים כי לא פעלו כשורה בשוק ההעברות. ההתאחדות האנגלית מטילה את עיקר יהבה על 15 העברות שהתרחשו בממלכה בין ינואר 2008 לינואר 2009, כששאר 15 המקרים מיוחסים לתקופה שבין 2004 ל-2006.

לפי ה"טיימס" עיקר החשד הוא בנוגע למידע שגוי אותו מסרו סוכני השחקנים, ופחות בנוגע להליך הביורוקרטי של ההעברות השחקנים. "ועדת המשמעת של פיפ"א תבדוק את המקרים האלה לפי תקנון סוכני השחקנים ב-2008", אמר דובר פיפ"א. יש לציין כי ההתאחדות האנגלית פנתה ישירות לפיפ"א, מבלי לערב בעניין את הנהלת הפרימיירליג, ושני הגופים מיהרו להודיע כי אין הדבר גרם למתיחות ביניהם. הנהלת הפרמיירליג אף הדיעה כי היא "רגועה לחלוטין" לגבי המצב. ההתאחדות האנגלית לא פרסמה האם מדובר רק בקבוצות פרמיירליג שחשודות בהעברות לא תקניות של שחקנים, אלא גם בקבוצות מליגות נמוכות יותר.

בתחילת החודש הוענשה צ'לסי על ידי פיפ"א על שהחתימה שלא כחוק את הקשר הצרפתי גאל קקוטה. על הכחולים נאסר להחתים שחקנים עד 2011 ולהחזיר חלק משחקניה המושאלים לקבוצות אחרות. החקירה שניהלה פיפ"א בסוגיה הזאת ערכה כשנתיים, ויש להניח שכמו במקרה של צ'לסי, גם תוצאות הבדיקה עליה פרסם "טיימס" ייארכו חודשים ארוכים.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully