וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גברה 0:2 על מכבי נתניה

מכבי נתניה חלמה על צמרת, אבל שוב כשלה במשחק חוץ והפסידה 2:0 לבני יהודה. כחלון (22) וגלבאן (85) כבשו לזהובים, שלו מנשה הורחק

מכבי נתניה הוכיחה היום (שבת) פעם נוספת מדוע לא רואים בה מועמדת ריאלית לאליפות, לאחר שנוצחה בבלומפילד 2:0 על ידי בני יהודה במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל משערים של תמיר כחלון בדקה ה-22 ופדרו גלבאן בדקה ה-85. רק במחזור שעבר ניצחה נתניה את בית"ר ירושלים בקופסה במשחק שאמור היה להחזיר אותה למירוץ, אבל היום הנתנייתים הזכירו שוב עד כמה הם לא יציבים, שלמעשה מדובר בקבוצה אפורה וחסרת ברק, שיש לה מעט מדי שחקנים יצירתיים ומבריקים בחלק הקדמי. אומנם נתניה עדיין בתמונה ורחוקה כרגע ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון, אבל גם מתיאוס יודע: ככה יהיה לה קשה לקחת אליפות.

בני יהודה, מנגד, חזרה היום להיראות כמו הקבוצה הרעבה שהלהיבה את הליגה עד לא מזמן. אחרי שני הפסדי ליגה רצופים וסיום חלומות הצמרת, הזהובים ידעו היום להתעשת במהרה, שבו להיות צנועים ונחושים ומסודרים בחלק האחורי, והצליחו לעקוץ את נתניה במעט ההזדמנויות שהיו לה.

אחרי מחצית ראשונה חלשה, שבה הבקיע כחלון את שער היתרון בעקבות טעות של שטראובר, המחצית השנייה נפתחה בצורה די שוויונית. שלו מנשה הורחק בדקה ה-62 והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, אבל נדמה שדווקא מאז נתניה הצליחה להשתלט על המשחק. בני יהודה הסתגרה מאחור, הכניסה של בן דיין הפיחה חיים בחלק הקדמי של האורחים, אבל נתניה נראתה מבולבלת בהתקפה ולא ניצלה שום הזדמנות. חמש דקות לסיום הגיע השער של המצטיין במשחק, פדרו גלבאן, שעשה צדק ורמז למתיאוס: אתה עושה עבודה טובה, אבל כנראה שזה לא יספיק לאליפות.

מחצית ראשונה

דקה 5 - שכטר קיבל כדור ברחבה, אך העדיף לנסות לסחוט פנדל מאשר לכבוש, מאיר לוי סימן להמשיך במשחק.

דקה 11 - שכטר חטף ממורי אחרי הסתבכות מיותרת של הבלם, החלוץ דהר קדימה ושיחרר בעיטה לפינה הרחוקה, איינוגבה נמתח והציל יפה.

דקה 22 - גול! חילופי מסירות של תמיר כחלון עם גלבאן השאירו את כחלון במצב נוח, האחרון בעט חזק מ-18 מטר, שטראובר הגיב מאוחר, והכדור בפנים. 0:1 לבני יהודה.

דקה 31 - כדור נהדף מההגנה לעבר אלירן עטר, החלוץ בעט חזק לפינה, הפעם שטראובר זינק והדף.

דקה 41 - אלמוג כהן הוכשל 18 מטר מהשער, אוראל דגני בעט מעל לשער את הכדור החופשי.

דקה 45 - גלבאן ניצל דלילות בהגנה של נתניה וחדר לרחבה, אבל מעד במקום למסור ואיבד את ההזדמנות.

מחצית שנייה

דקה 47 - אלירן עטר פרץ קדימה וחדר לרחבה, טל מעבי גלש יפה והרחיק, בעוד עטר שוב ניסה לצלול ולסחוט פנדל.

דקה 61 - זפאטה בעט מ-25 מטר, איינוגבה קלט.

דקה 62 - כרטיס אדום. שלו מנשה בפעולה מטופשת השאיר את נתניה בעשרה שחקנים, אחרי שבעט ללא כדור בקובי מויאל וספג כרטיס אדום.

דקה 65 - קלמי סבן מצא את אלמוג כהן, שהתמהמה ברחבה במקום לבעוט ואיבד את הכדור.

דקה 67 - בלדוט שלח כדור חופשי לפינה, שטראובר זינק והדף.

דקה 68 - מתפרצת מהירה של בני יהודה הסתיימה בהגבהה של אלירן עטר, בלדוט הגיע מאחור ובעט חופשי מחמישה מטרים, שטראובר הציל נהדר.

דקה 70 - רגע מרגש ומשמח במגרש, לאחר שמשה ביטון נכנס כמחליף אחרי חודשי היעדרות ארוכים.

דקה 78 - דדי בן דיין המחליף עלה מצוין לכדור גובה ונגח לפינה הרחוקה, אבל איינוגבה התעופף והדף לקרן. איזה הצלה.

דקה 85 - גול! אדרי פרץ באגף והגביה, חמד בעט ללב רחבת החמש, ופדרו גלבאן דחק בקלילות לשער הריק. 0:2 לבני יהודה.

הרכבי הקבוצות:
בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל (הרוויה קובאצ'ביץ', 74), מהארן ראדי, תמיר כחלון, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר (משה ביטון, 70).

מכבי נתניה: לירן שטראובר, טל מעבי, אוראל דגני (דדי בן דיין, 74), ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי (אלברטו זפאטה, 46), שלו מנשה, איתי שכטר (דלה ימפוסלקי, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully