וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "העונה הזו הופכת לסיוט, המצב על הפנים"

27.4.2014 / 10:12

הכתומים בהלם לאחר ההפסד למכבי פ"ת: "כל העונה מתנקזת למשחק ברמת השרון, מזל שעוד יש לנו הזדמנות להפוך הכול"

one

שני מחזורים בלבד לסיום העונה ובבני יהודה יודעים, הליגה הלאומית קרובה מתמיד. הזהובים נוצחו אמש (שבת) 1:0 בקרב התחתית מול מכבי פתח תקוה וכרגע נמצאת הקבוצה מתחת לקו האדום, כאשר במחזור הקרוב היא תתארח אצל הפועל ניר רמת השרון, המסובכת אף היא בקרב ההישארות.

הלם גדול שרר בחדר ההלבשה בסיום המשחק. השחקנים ישבו בדממה מוחלטת ומרוב תסכול וייאוש, אף אחד מהם לא פצה פה. יותר מ-100 אוהדים המתינו לאוטובוס הקבוצה במגרש בשכונת התקוה וקיבלו את פני השחקנים בקללות, נאצות וגידופים.

אוהדי בני יהודה מפגינים מול אוטובוס הקבוצה. יוסי ציפקיס
בלגן בשכונת התקוה/יוסי ציפקיס

למרות ההפסד הכואב והמצב הקריטי במעמקי הטבלה, גורלה של בני יהודה עדיין נמצא ברגליה, כאשר שני ניצחונות במשחקים שנותרו עד לסיום העונה, מול רמת השרון ומ.ס. אשדוד, ישאירו את הקבוצה בליגה, בלי קשר לשאר התוצאות.

"העונה הזאת הופכת לסיוט גדול", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "אין לי הסבר למה שקורה. אנחנו מגיעים להרבה מצבים ולא כובשים ומצד שני כל קבוצה מולנו מגיעה למצב וחצי ונותנת גול. המזל שלנו הוא שיש לנו עוד הזדמנות לתקן ולהפוך את המצב", הוסיף השחקן.

"המצב פשוט על הפנים, כולם כאן בלחץ גדול", הוסיף שחקן אחר, "הגענו למצב קשה ביותר ועונה שלמה מתנקזת עכשיו למשחק אחד ברמת השרון. אם לא ננצח אותו, אז כנראה שלא מגיע לנו להישאר. כואב לי על האוהדים שלנו שבאים ותומכים גם בשעות הקשות ואנחנו מאכזבים אותם פעם אחר פעם. נצטרך להתאחד כולם ולעשות הכל כדי שבני יהודה תישאר בליגה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully