וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בלו עשוי לקבל הצעה מבלאט, דאנקן יצטרף?

23.6.2014 / 10:54

הפורוורד שנוטה לפרוש מועמד לקבל תפקיד מקצועי בקליבלנד. פורוורד הפועל ירושלים נמצא חזק על הכוונת של הצהובים

מכבי תל אביב עדיין ממתינה לתשובה של דייויד בלו לגבי הישארותו בעונה הבאה. עם זאת, בקבוצה מודעים לכך שהנטייה של בלו היא לפרוש. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מי שנמצא חזק על הכוונת של האלופה לעונה הבאה הוא ג'וש דאנקן. במכבי תל אביב הופתעו מהחלטתם של דונטה סמית' ודני פרנקו לחתום בהפועל ירושלים, ולא מן הנמנע שבמלחמת החימוש בין הקבוצות דאנקן יצטרף לצהובים. אגב, בירושלים מאמינים כי דאנקן יחתום לעונה נוספת בשורותיהם, זאת לאחר שפצחו עימו במגעים מתקדמים וסימנו אותו כמטרה עיקרית לעונה הבאה.

שחקן מכבי תל אביב ג'וש דאנקן, מול שחקן מכבי תל אביב, דווין סמית'. מגד גוזני
מלחמת החימוש נמשכת. ג'וש דאנקן/מגד גוזני

בתוך כך, דייויד בלו שוחח עם וואלה! ספורט, וכשנשאל לגבי תוכניותיו העדיף לענות באופן עמום: "היו לי שיחות מצוינות עם מספר אנשים". בלו התייחס למינויו של דיוויד בלאט למאמן קליבלנד: "אני שמח עבורו, כי יש לו הזדמנות להגשים וליישם חלום כמאמן ב- NBA. אני חושב שדיוויד יצליח שם, הוא מאמן נפלא , ומה שלא פחות חשוב, אדם נפלא. הוא ישתלב היטב שם במהירות ויהנה להיות שוב בארצות הברית. אני לא מכיר הרבה אנשים שעובדים קשה יותר ממנו, ולכן תהיה לו השפעה מיידית עלהקבוצה והצלחה בקליבלנד". כידוע, בין בלו לבלאט שוררים יחסים קרובים, ולא מן הנמנע שבלאט יפנה לבלו ויציע לו תפקיד בקאבלירס. לשאלה לגבי כך השיב בלו: "אין תגובה".

מי שיעבור בימים הקרובים ניתוח בברכיו הוא דווין סמית', שהעדיף להמתין עם הניתוח עד סיום העונה. סמית' ינותח לאחר שעבר טיפולי התאוששות, ולאחריו מצפה לו תהליך שיקום של מספר שבועות.

מכבי תל אביב פירסמה היום את תאריכים המשחקים במסע משחקי ההכנה שלה בארצות הברית. האלופה הישראלית תפגוש שתי קבוצות NBA: את קליבלנד של דיוויד בלאט ב-5.10, ואת ברוקלין נטס ב-7.10. מכבי תל אביב תגיע למשחקים הללו ישירות מריו דה ז'נרו, שם תקיים שני משחקים מול פלמנגו במסגרת הגביע הבין יבשתי, ב-26.9 וב-28.9.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט לצד דייויד בלו. יוסי ציפקיס
יתאחדו בקליבלנד? בלאט ובלו/יוסי ציפקיס

משחקי הראווה המתוכננים הם חלק ממהלך רחב של מכבי תל אביב לחדור לשוק האמריקאי. באפריל האחרון קיימה הנהלת הקבוצה סבב פגישות בארה"ב במטרה לבחון אפשרויות לפיתוח וקידום המותג מעבר לים.

לפני מספר שבועות נציגי המועדון נפגשו עם מספר ראשי קבוצות מה-NBA וחברי הנהלה של הליגה, ביניהם בכירים בברוקלין נטס ובניו יורק ניקס, וכן נפגשו עם קומישינר ה-NBA אדם סילבר ועם הקומישינר לשעבר דיוויד סטרן ועם גורמים בקהילה היהודית כדי לבחון אפשרויות לשיתוף פעולה. במסגרת הפעילות השיווקית בארה"ב הפיקה מכבי סדרת טלוויזיה המיועדת לקהל האמריקאי תחת השם Israeli Yellow Nation.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully