וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראסוביץ' וטריפונוביץ' מועמדים למכבי אם בלאט יעזוב

1.5.2014 / 17:34

מזרחי דוחף להשארת המאמן, אבל צסק"א מוסקבה מגששת אצלו והצהובים מכינים תכנית מגירה. הקרואטי והסרבי הוזכרו

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
הרבה סימני שאלה. בלאט/קובי אליהו

מכבי תל אביב אמנם מתכוננת לקראת משחקים מכריעים בפיינל פור של היורוליג ובפלייאוף של ליגת העל – אולם לוואלה! ספורט נודע כי מאחורי הקלעים קברניטי המועדון כבר עוסקים בסוגיה הבוערת: עמדת המאמן בעונה הבאה. לדייויד בלאט – כמו גם להנהלה – אופציה להודיע על תום ההתקשרות ביניהם בסיום העונה (החלטה כזו של המועדון תגרור פיצוי כספי בסך 150 אלף דולר למאמן).

כרגע הנטייה היא להשאיר את בלאט במועדון, כשחלק מקברניטי הקבוצה מצהירים ש"הוא ראוי להמשיך במכבי שנים רבות", אך חרף ההצלחה בשתי הזירות – המקומית והאירופאית – בהנהלה אין תמימות דעים לגבי המשך דרכו של בלאט לעונה הבאה. מן הסתם, לתוצאות בהמשך העונה תהיינה השפעה מכרעת. יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, תומך מאוד בבלאט ולוואלה! ספורט נודע שהוא דוחף מאוד בתקופה האחרונה להשארתו. יצוין כי מזרחי תמך בהישארותו של המאמן גם כאשר מעמדו הידרדר.

עם זאת, לא רק ההנהלה היא צד בעניין וגם לבלאט יש כמה אופציות. מיד עם ההעפלה לפיינל פור, הצהיר המאמן במסיבת העיתונאים כי אין בכוונתו "להיות ברווז צולע". לבלאט יחסים חמים עם ראשי צסק"א מוסקבה ועם חלק מהשחקנים של הקבוצה, אותם הדריך כמאמן נבחרת רוסיה, והוא סומן כמועמד להגיע בשנה הבאה.

המאמן הנוכחי של צסק"א, אטורה מסינה, עשוי לחזור ל-NBA שם היה חבר בצוות האימון של לוס אנג'לס לייקרס.יש לא מעט גורמים בצמרת של הקבוצה הרוסית שסבורים כי בלאט צריך להחליף את האיטלקי אם הוא יעזוב.

מאמן ולנסיה ולימיר פראסוביץ'. Rodolfo Molina, GettyImages
היכרות טובה עם וויצ'יץ'. פראסוביץ'/GettyImages, Rodolfo Molina

במכבי מצדם, מתכוננים לכל תרחיש. לוואלה! ספורט נודע שבשיחות הפנימיות על מועמדים שונים, בדקו ראשי המועדון שני שמות של מאמנים זרים: ולימיר פראסוביץ’ הקרואטי ואלכסנדר טריפונוביץ' הסרבי. להיכרות האישית של המנהל ניקולה וויצ'יץ' עם השניים, ישנו משקל גדול. ברקע נמצא גם גיא גודס.

פראסוביץ’ מאמן את ולנסיה הספרדית בשלוש השנים האחרונות, והוביל אותה העונה לגמר היורוקאפ. הקרואטי הוליך בעבר את טאו ויטוריה לפיינל פור של היורוליג ולזכייה בגביע הספרדי. לפני כמה חודשים הוא חתם על חוזה שישאיר אותו בוולנסיה עד קיץ 2015, כלומר קבוצה שתרצה אותו כנראה תצטרף לפצות את הספרדים.

טריפונוביץ' בן ה-47 מאמן את אסטנה מקזחסטן. הסרבי בן ה-47 אימן בעבר את ז'לגיריס קובנה וריטאס וילנה הליטאיות, הכוכב האדום בלגרד הסרבית, פאניוניוס היוונית וספרטק סנט פטרסבורג הרוסית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן ז'לגיריס קובנה, אלכסנדר טריפונוביץ'. ברני ארדוב
עבר בליטא, סרביה, יוון, רוסיה וקזחסטן. טריפונוביץ'/ברני ארדוב

סופוקליס שחורצאניטיס, באמצעות עורכי הדין טל רוטמן וזאבי כהן, הגיש היום ערעור לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל על החלטת בית הדין המשמעתי של האיגוד להרחיק אותו משבעה משחקים. עו?ד רוטמן אמר: "אנו סבורים שבית הדין החמיר יתר על המידה בעונשו של השחקן ולא נתן משקל מספיק לנסיבות מקלות כגון הפרובוקציה החריפה של האוהד ונסיבות נוספות, ואף הטיל עליו קנס כספי גבוה יותר מזה שהתובע ביקש.
ביקשנו להקל בעונשו של השחקן ומקווים שבית הדין ייענה לבקשתנו".

בנושא אחר: מרכז חב"ד במילאנו נערך להגעתם של אלפי אוהדי מכבי תל אביב לפיינל פור שיתקיים בתאריכים 16-18 במאי. בתוכנית: סעודת שבת חגיגית וגדולה לאלפי האוהדים בבית מלון המפואר Melia Milano במרכז העיר. מכל אוהד ייגבו דמי השתתפות של כ-20 יורו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully