וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא קובאן מאשר: "אנחנו מעוניינים בדווין סמית'"

אנדרי ודישצ'ב אישר את הפרסום בוואלה! ספורט לפיו גם קבוצתו במירוץ. עשוי להציע 1.5 מיליון דולר עבור כוכב מכבי ת"א

אין ספק כי אחד השחקנים המבוקשים ביותר בשוק השחקנים האירופי בקיץ הזה הוא דווין סמית'. שלל קבוצות פאר מעוניינות בפורוורד המצוין שסיים חוזה בן שנתיים במכבי תל אביב, כשמקביל גם סגנית האלופה הצהובה מנסה נואשות להשאירו.

היום (רביעי) אישר נשיא לוקומוטיב קובאן אנדרי ודישצ'ב את הפרסום בוואלה! ספורט לפיו קבוצתו רוצה את השחקן. "אנחנו רוצים לצרף שניים או שלושה שחקנים איכותיים לסגל, וסמית' הוא אחד השחקנים בהם אנחנו מעוניינים", אמר הנשיא. על פי דיווחים, קובאן תהיה מוכנה להציע לפורוורד שלושה מיליון דולר לשנתיים - חוזה גבוה בהרבה שמכבי תל אביב צפויה להציע לו.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר ביד אליהו עונה שלישית, או שיעזוב לכסף הגדול? סמית'/ברני ארדוב

לפני כחודשיים, הגישו הצהובים לסוכנו של השחקן הצעה לחוזה של כ-800 אלף דולר לעונה, כאשר ספק גדול אם מכבי תל אביב תהיה מוכנה לחצות את גבול מיליון הדולר. גם עתידו של דיוויד בלאט, עשוי לעזוב את המועדון ל-NBA, עשוי להשפיע על ההחלטה של סמית', שכן השניים מאוד קרובים ואם בלאט יישאר צהוב, הוא צפוי ללחוץ על ההנהלה במטרה להשאיר את מי שהיה כוכבו בעונה החולפת.

בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה אמנם כי היא החליטה לממש את האופציה על ריקי היקמן, אך הרכז החליט להיבחן במחנה הקיץ של ה- NBA במדי מילווקי באקס. להיקמן ישנו סעיף יציאה בחוזה שלו ממכבי ל- NBA, כך שאם ירשים את אנשי הליגה הטובה בעולם הוא יוכל להשתחרר מחוזהו. בשורות סגנית האלופה בוחנים במקביל את מועמדותם של בובי בראון וטייריס רייס, שנמצאים חזק על הכוונת. גם שאראס עדיין מועמד. בן רייס, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, עשוי לשוב.

בגזרתו של ליאור אליהו אליהו: מכבי תודיע לנציגיו של השחקן כי הם מתכוונים להשתמש בסעיף היציאה ולפתוח עימו במו"מ מחודש , אולם אליהו מתכוון לבחון את ההצעות מחו"ל כך שהישארותו בקבוצה אינה מובטחת. אלכס טיוס למעשה סגור במכבי תל אביב, כשהצהובים ישלמו לקאנטו 50 אלף דולר כדמי פיצוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully