וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי: "כשיגיע הזמן לחזור לשחק אהיה מוכן"

הפורוורד סיפר לתקשורת בקליבלנד על קצב החלמתו ועל הציפייה להצטרף לקאבס: "העיר אולי קרה, אבל האוהדים חמים"

בזמן שהשביתה ב-NBA מונעת מעמרי כספי להתחיל את הפרק החדש בקריירה שלו במדי קליבלנד, התקשורת בעיר מתעניינת במצבו של הפורוורד הישראלי שהגיע בטרייד מסקרמנטו רגע לפני שהשביתה הוכרזה בסוף יוני.

הבוקר (חמישי) מפרסם ה-'קליבלנד פליין דילר' ראיון עם כספי, שסיפר שהוא ממשיך להתאושש מהפציעה בברכו, ומצפה לחזור לפעילות מלאה בתוך שבוע, כשבינתיים הוא מתמקד רק באימוני כח ומשקולות.

"אני מתאמן קשה בכל יום ומנסה להיות בכושר הטוב ביותר שאני מסוגל להיות", אמר כספי. "זה עדיין כואב, אבל ההרגשה משתפרת בכל יום. אני מרגיש טוב, ויודע שאהיה מוכן כשיגיע הזמן לחזור לשחק".

על הציפיות שלו מהסגל הנוכחי של הקאבס אמר כספי: "הקבוצה נבנית מחדש, ויש לנו הרבה כשרונות צעירים ושחקנים ותיקים ממש טובים. זה שילוב טוב, ואנחנו רק צריכים לחבר את הכל ביחד. אם נעשה את זה נוכל להצליח באמת".

"שמעתי הרבה דברים נהדרים על הקהילה היהודית בעיר, שהיא גדולה הרבה יותר מזו שהייתה לי בסקרמנטו", הוסיף כספי. "שם היו לי יחסים טובים מאוד עם הרבנים המקומיים והקהילה, ואני מצפה להיות מעורב גם בקליבלנד, בה יש מרכז קהילתי יהודי יפהפה".

כשנשאל האם הוא מכיר את העיר אמר הפורוורד הישראלי: "אני יודע שהאוהדים בקליבלנד אוהבים ספורט, ושיש לכם גם קבוצת פוטבול וקבוצת בייסבול. הקאבס משמשת מודל לחיקוי להרבה אנשים בעיר, והאוהדים מאוד תומכים בקבוצה. אני לא טיפוס שאוהב מקומות קרים, אבל אני יודע שהאנשים אצלכם חמים".

ב-ESPN דירגו את כספי במקום ה-158 מבין שחקני ה-NBA
איך הגיב כספי לטענות שויתר על היורובאסקט בקלות מדי?
אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully