וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקרה: "המסמכים קושרים בבירור את ישקר למימוש תמיכתה בנהריה"

בבקרת התקציבים מתעקשים שהאחריות למצב עירוני נהריה הוא על חברת ישקר. שחקני הקבוצה נדרשו להחזיר את הסלולריים והמכוניות

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הישראלים הסכימו לקיצוץ

ראשי עירוני נהריה הודיעו אמש (ראשון) לשחקני הקבוצה שעליהם להחזיר את מכשירי הטלפונים הסלולריים ואת הרכבים שקיבלו מהקבוצה וזאת בשל המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה הקבוצה. היחידים שימשיכו להחזיק ברכב ובמכשיר סלולרי הם המאמן יעקב ג'ינו והמנכ"ל אילן ועקנין. שחקני הקבוצה קיבלו החלטה שלא להגיב לדברים בשלב זה.

נהריה נמצאת בגרעון של כשני מיליון שקל וכחלק מתכנית ההבראה המתוכננת, כבר שיחררה הקבוצה את ארון מגי. בימים הקרובים צפוי לעזוב גם פיליפ ריצ'י, שנמצא בדרכו להפועל גליל עליון/גלבוע וכנראה שגם רון לואיס ישוחרר. בלואיס התעניינו מספר קבוצות מליגת העל ובפניו עומדות גם מספר אופציות בליגת הפיתוח של ה-NBA.

שחקניה הבכירים של הקבוצה, יוגב אוחיון, רביב לימונד, ניצן חנוכי ורוברט רותבארט, כבר הסכימו לקיצוץ של 10-15 אחוזים משכרם ובעזרת הפעולות הללו צפויה נהריה לחסוך כמיליון שקלים. בנוס, אמורה העירייה להעביר לקבוצה כמיליון שקלים נוספים. בנהריה מקווים שהם יצליחו לשרוד בליגה עם הסגל המצומצם.

תגובת בקרת התקציבים

בבקרת התקציבים של איגוד הכדורסל הודיעו היום כי "בידי הבקרה התקציבית בטוחות ברות מימוש בערך של כ-25 אחוז מתקציב הקבוצה, על פי תקנון הבקרה התקציבית.

"מעבר לערבויות ברות המימוש, כאמור, בידי אנשי הבקרה התקציבית של איגוד הכדורסל, נמצאים מסמכים הקושרים את חברת 'ישקר' בצורה מובהקת, למימוש תמיכתה בקבוצה כפי שהבטיחה בתחילת העונה הנוכחית.

"החומר הרלוונטי בעניין זה הועבר לעיונו והחלטתו של היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, עוה'ד שוקי קרמר. בנוסף, הבקרה התקציבית של איגוד הכדורסל פועלת בשיתוף עם עיריית נהריה וגורמים נוספים כמנהלת ליגת העל וארגון שחקני הכדורסל, על מנת לבנות תקציב מעודכן שיאפשר את עמידתה של עירוני נהריה, בהתחייבויותיה והופעותיה במשחקי ליגת העל, עד תום העונה".

רו'ח מוטי גולנסקי מהבקרה התקציבית של איגוד הכדורסל, אומר: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם ראש עיריית נהריה, מתוך מטרה לפתור את הבעיה הכלכלית של עירוני נהריה, על הצד הטוב ביותר ועל פי המגבלות הקיימות".

עדכון ראשון: 9:00
עדכון אחרון: 14:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully