וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס: "אנחנו מוכיחים שטעיתם, וזה כיף"

24.1.2014 / 9:13

מכבי תל אביב פרחה, והשחקנים שמחים להחזיר לתקשורת. טיוס: "לא נסתפק ב-15 ניצחונות רצופים". סופו יקבל מנוחה?

ברני ארדוב

מכבי תל אביב התמקמה אתמול (חמישי) במקום הראשון בבית ו' של בשלב הטופ 16 ביורוליג אחרי ניצחון קל ביד אליהו 67:88 על פרטיזן בלגרד. בחדר ההלבשה נראו לא מעט חיוכים בקרב השחקנים אחרי שהקבוצה טיפסה למאזן של 0:4 ורשמה ניצחון 15 ברציפות בכל המסגרות. אם לפני כחודש בחדר ההלבשה השחקנים נהגו להפנות את גבם לתקשורת, אתמול נראו לא מעט חיוכים והקנטות ידידותיות בין השחקנים.

בצוות המקצועי חוששים משאננות ורוצים להשאיר את השחקנים עם הרגליים על הקרקע, ובאסיפה שקיים דיוויד בלאט אמר המאמן: "יש לנו משחקים בליגה, והמשחק הבא מול נס ציונה ביום שבת הוא המטרה שלנו וזה מה שאנחנו צריכים להתרכז בו", כשהוא מכוון לכך שהמשחק הבא מול ריאל מדריד עלול להדהד בראשי השחקנים. המאמן החמיא על ההגנה שהציגו השחקנים, על הקבוצתיות ועל כך שהם פתחו את המשחק באופן אינטנסיבי.

אלכס טיוס, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"באופן אישי כמובן שזה יותר קל כשאתה משחק ונכנס לקצב מסוים. אני חושב שאני נכנס לקצב בקבוצה , זה משמעותי עבורי לעזור לנצח". טיוס/ברני ארדוב

אולם לא הכול אידיאלי: במכבי תל אביב עדיין מודאגים ממצבו של סופוקליס שחורציאניטיס שאמנם עבר אתמול משחק כשירות, אולם הוא עדיין סובל מכאבים בקרסול . סופו שיחק אתמול שש דקות, ובמכבי מתכוונים להימנע מלאמץ אותו לקראת המפגש הפיקנטי מול ריאל מדריד בשבוע הבא. בתוך כך, ליד אליהו הגיע אתמול הג?נרל מנג?ר של קבוצת הפיתוח של מיאמי היט ומנהל כוח האדם בגזרת השחקנים של הקבוצה, אדם סיימון, שעקב אחר שחקנים, ובעיקר הצעירים של פרטיזן.

אלכס טיוס, שסיים את המשחק עם 16 נקודות, אמר לוואלה! ספורט: "שיחקנו טוב, יצאנו למשחק עם הרבה אנרגיה והשגנו ניצחון גדול. ברבע האחרון הייתה לנו ירידה, אבל המטרה הושגה". על היכולת הטובה שלו בתקופה האחרונה אמר טיוס: "אני מנסה להביא אתלטיות, אנרגיה ומה שניתן למגרש. אני מרגיש שעזרתי לקבוצה ברבע השני לרוץ ולהשיג את הניצחון. זו באמת הרגשה טובה. באופן אישי כמובן שזה יותר קל כשאתה משחק ונכנס לקצב מסוים. אני חושב שאני נכנס לקצב בקבוצה , זה משמעותי עבורי לעזור לנצח. העונה שלי עד עכשיו? אני רק רוצה להשתפר וממשיך להשתפר. אני רוצה להמשיך לעשות את זה, לשפר את היכולות שלי ולצאת למשחק ולעזור לקבוצה לנצח".

טיוס זכה ללא מעט מחמאות מבלאט בסיום, ולשאלה האם הוא מרגיש שהמאמן בוטח בו יותר, השיב: "הרבה מאמנים בוטחים בשחקנים שלהם ככל שהם משחקים יותר. בסופו של דבר היו לנו פציעות, והכי חשוב זה לא יכולת של מישהו אחד, אלא שכולם יהיו בריאים וכולם יתרמו". במשך לא מעט דקות בהיכל אמש הקהל הקדיש את שירי העידוד לטיוס, שאמר על כך: "לא שמעתי את זה כל כך כי הייתי מאוד מרוכז במשחק, אבל נעים מאוד לדעת שהאוהדים תומכים בי ובקבוצה. אני שמח שניצחנו כקבוצה".

על הביקורות שמכבי ספגה עד לא מזמן, אמר המתאזרח: "אני לא שם לב למה שאומרים, תמיד אנשים ידברו. בסופו של דבר אנחנו צריכים לעלות על הפרקט, לשחק ולהראות מי הקבוצה הטובה יותר. ההתרשמות שלי ממכבי היא שככל שנתאמן יותר ונתאמץ, נשתפר. יש לנו 15 ניצחונות רצופים, זה באמת נהדר, אבל לא נסתפק בזה. ריאל מדריד? קודם נתרכז בנס ציונה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. מגד גוזני
"לרוב אתם מסתמכים על שמועות שאתם מקבלים ממקורות מסוימים, אבל אנחנו ידענו לכל אורך הדרך שזה ייקח זמן". ג'ו אינגלס/מגד גוזני

ג'ו אינגלס הוסיף: "זה תמיד כיף לשחק עם החבר'ה האלו. היה לנו משחק קבוצתי טוב, ההגנה עבדה וזה עזר לנו להמשיך הלאה. לקראת המחצית השנייה המשכנו לשלוט ואין ספק שמדובר בניצחון קבוצתי חשוב". על היכולות האישית שלו אמר: "כשיגיע הזמן שלי לשחק, אני אעלה על הפרקט ואשחק. במהלך השבועות האחרונים הקבוצה נראית טוב ולכן יכול להיות שכמות ההזדמנויות שהייתה בתחילת העונה הייתה גדולה יותר".

אינגלס התייחס לביקורות שהצהובים ספגו בתקשורת לפני רצף הניצחונות, ואמר: "על זה אתם צריכים לדבר לבד. לרוב אתם מסתמכים על שמועות שאתם מקבלים ממקורות מסוימים, אבל אנחנו ידענו לכל אורך הדרך שזה ייקח זמן. אנחנו קבוצה חדשה עם שחקנים חדשים ולכן היינו צריכים קצת זמן להתחבר, ועכשיו אנחנו פשוט מוכיחים שטעיתם וזה כיף".

יוגב אוחיון ציין: "לא נראה לי שמישהו האמין שנהיה במאזן של 0:4, אבל שדרגנו את המשחק שלנו בטופ 16 ושיחקנו טוב מול פרטיזן. המפתח לניצחון בדיוק כמו בכל משחק הוא ההגנה שלנו. כשאנחנו מצליחים לשמור את היריבה שלנו על פחות מ-70 נקודות, לרוב אנחנו מנצחים ולהגנה יש השפעה גם על ההתקפה. האווירה בחדר ההלבשה נהדרת. כשאנחנו מנצחים אז הכול טוב וגם הרבה יותר קל לתקן טעויות. מבחינת רצף הניצחונות, אנחנו נמצאים במקום טוב, וזה המקום שרצינו להיות בו מתחילת השנה. כרגע אנחנו מחויבים מאוד ומתקנים הרבה טעויות. אנחנו עובדים קשה מאוד ובינתיים זה מצליח אז צריך לשמוח ולהמשיך".

סילבן לנדסברג, שממעט לדבר בדרך כלל עם התקשורת, סיכם: "זה הרגיש טוב לחזור לפרקט. פשוט המשכתי לעבוד קשה באימונים וחיכיתי. ברגע שהגיעה ההזדמנות, ניצלתי אותה. במשחק מול פרטיזן שיחקנו טוב, זה פשוט עניין של אימונים ולעשות את הדברים נכון, להמשיך ולהוציא לפועל את מה שאנחנו עושים באימונים ולהמשיך ולהשתפר. היו רגעים במשך העונה שאולי נראה היה שהתקשינו אבל בהמשך השתפרנו ומתחילים לראות את זה. מחר יש לנו את נס ציונה שניצחה אותנו בתחילת העונה, ולכן זה חשוב מאוד עבורנו וזו המטרה הבאה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully