וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "שמנו את עצמנו בעמדה טובה בבית"

23.1.2014 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהשמירה על המאזן המושלם, אך פחות מההפסד של ריאל מדריד, היריבה הבאה: "לא בטוח שזה טוב לנו". על טיוס: "הוא נותן משחקים יוצא מן הכלל"

(צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו)
אלכס טיוס, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טיול קליל. אלכס טיוס מטביע/ברני ארדוב

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) למקום הראשון בבית ו' של שלב הטופ 16 ביורוליג, לאחר שהביסה ביד אליהו 67:88 את פרטיזן בלגרד ורשמה את ניצחונה ה-15 ברציפות. הצהובים שמרו על מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים בשלב זה, כשההפסד הראשון העונה של ריאל מדריד בכל המסגרות, 85:71 במוסקבה לצסק"א, סידר להם את ראשות הבית, שבוע לפני המשחק הגדול מול הבלאנקוס במדריד.

מכבי תל אביב נותרה מושלמת אחרי שמחצה את פרטיזן בלגרד 67:88

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השלב הבא: ריאל. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

דיוויד בלאט אמר בסיום: "כשאנחנו משחקים ביום ראשון ולא בשני, יש לנו יותר זמן להתכונן, והתכוננו יוצא מן הכלל למשחק הזה, גם ברמה האישית וגם הקבוצתית. הם באו עייפים, זה ניכר עליהם, אחרי משחק קשה מול צסק"א ואחר כך מול זדאר. זה לא קל. הצוות שלהם עלה עם חמישייה מאוד לא שגרתית, כנראה במטרה לעשות עבירות בניסיון לעצור את הריצה שלנו. אנחנו היינו סבלניים, וברגע שנכנסו לעניינים בהגנה התחלנו להריץ את משחק ההתקפה".

המאמן נשאל על אלכס טיוס, שהצטיין עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, והחמיא: "הוא נותן משחקים יוצאים מן הכלל. הבאנו את אלכס בשביל מטרות מסוימות, הוא משיג אותן ואפילו מעבר לכך. כמה אנשים הרימו גבה כשהחתמנו אותו בקיץ, אבל הוא מוכיח את עצמו מיום ליום, תורם לנו גם בריבאונד וגם צובר נקודות".

על ההמשך והמפגש מול ריאל מדריד, אמר בלאט: "עכשיו יש לנו משחק ביום שבת ואז עוד אחד ביום שני. שמנו את עצמנו בעמדה טובה, בחצי הראשון של הבית הזה, בדרך למטרה שהיא הטופ 8. אני לא בטוח שההפסד של ריאל זה הדבר הכי טוב בשבילנו, למען האמת, אבל יש לנו שני משחקים לפני ריאל ויהיה מספיק זמן לדבר עליהם. בעונה שעברה הם היו קבוצה בהרבה מעל הרמה שלנו, אין לזה כל קשר. הגענו אז לטופ 8 ופגשנו את הקבוצה הכי טובה באירופה. אתם רואים עכשיו איזו קבוצה היא".

בלאט הוסיף במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא קבוצה מספיק גדולה להתחיל שלוח מסרים לקבוצות אחרות. כל משחק הוא חשוב. אנחנו שאפתניים ביורליג ורוצים להתקדם ולהשיג את המטרה הבאה. לחצנו חזק קבוצה שמשחקת בלי גארד טבעי, בלו ופניני עשו עבודה מדהימה על לוברן שהוא שחקן מצוין ועושה נזקים. שניהם עצרו אותו היום וסגרו אותו לריבאונד. בבית הראשון כנראה לא תפסנו את העין של אף אחד, אבל אולי עדיף לשייט מתחת לרדאר".

טייריס רייס שקלע 15 נקודות וחילק 5 אסיסטים, אמר בקצרה: "ידענו שאחרי שהמחצית הראשונה נהיה חייבים לשמור על היתרון. מבחינה הגנתית היינו פנטסטיים ואני לא חושב שאנחנו יכולים לשחק הגנה טובה יותר".

ולימיר גאשיץ' שהדריך את פרטיזן במקומו של דושקו וויושביץ' החולה, שכלל לא הגיע לתל אביב: "מכבי קבוצה ברמה הגבוהה ביותר. אם היא תמשיך לשחק ככה היא תגיע לפיינל פור ותיאבק על הגביע. הרבה דברים שניסינו לעשות במחצית הראשונה לא הצליחו בגלל שגיאות שלנו ובגלל ההגנה של מכבי. צריך לזכור שהקבוצה שלנו היא הכי צעירה ביורוליג".

טייריס רייס, מכבי תל אביב, מול בוגדן בוגדנוביץ', פרטיזן בלגרד. ברני ארדוב
"לא יכולנו לשחק הגנה טובה יותר". טייריס רייס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully