וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון העונה לריאל מדריד, 85:71 לצסק"א

רצף הניצחונות של הבלאנקוס נעצר על 31 בכל המסגרות. הרוסים נהנו מ-18 נקודות של קרסטיץ'. אוברדוביץ' ניצח את פאו, ברצלונה מושלמת

שחקן ריאל מדריד, יואניס בורוסיס, מול שחקן צסק"א מוסקבה, ויקטור חריאפה. GettyImages
בורוסיס וריאל כבר לא מושלמים/GettyImages

המחזור הרביעי בשלב הטופ 16 הבטיח הרבה, וקיים. המפגש הגדול של המחזור התנהל ברוסיה כאשר צסק"א מוסקבה שספגה במחזור האחרון הפסד ראשון מול פרטיזן בלגרד, הלמה בריאל מדריד עם 71:85 והנחילה לבלאנקוס הפסד ראשון העונה בכל המסגרות. באיירן מינכן המפתיעה נעצרה מול גלאטסראיי 72:66 במשחק נוסף בבית ו'. ז'ליקו אוברדוביץ' קטע את המומנטום של האקסית פנאתינייקוס, כשפנרבחצ'ה אולקר שלו ניצחה 72:77 בבית ה', וברצלונה המושלמת נשארה מושלמת גם אחרי המפגש מול מלאגה.

שחקן ריאל מדריד בכדורסל, רודי פרננדס. GettyImages
נעצר במוסקבה. רודי פרננדס/GettyImages

בית ה'

פנרבחצ'ה אולקר - פנאתינייקוס 72:77

ז'ליקו אוברדוביץ' מכיר טוב מאוד את פנאתינייקוס, והמאמן שזכה עם היוונים ב-5 תארי יורוליג, הנחיל להם הערב הפסד ראשון בטופ 16, כשפנר אולקר שלו ניצחה 72:77. בויאן בוגדנוביץ', שאכזב במחזור הקודם עם ארבע נקודות בלבד בהפסד למלאגה, חגג עם 15 הערב (5 מ-7 ל-2). נמניה בייליצה ולינאס קלייזה הוסיפו 13 כל אחד. ראמל קרי קלע 14 לירוקים, להם נקטע רצף של שלושה ניצחונות בטופ 16.

פנר אולקר פתחה חזק מאוד, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 11:23. הרבה השני היה שקול, ובשלישי פנאתינייקוס נגסה בהפרש, כשבסיום 30 דקות של כדורסל הפער כבר רק שש. הסיום היה צמוד עוד יותר, וליי-אפ של קרי 53 שניות לסיום קבע 71:69 בלבד למארחים. אבל אז באו שתי נקודות חשובות של קלייזה, ודאנק של לוקה זוריץ גמר את הסיפור של המשחק..

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בו מקאלב, שחקן פנרבחצ'ה אולקר, לפני שחקן פנאתינייקוס, דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
מקאלב מסתדר עם דיאמנטידיס/GettyImages

ברצלונה - מלאגה 79:83

בצל ההתפטרות המדהימה של נשיא הקטלאנים, סנדרו רוסיי, מחלקת הכדורסל של ברצלונה המשיכה לעשות את העבודה ושמרה על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות בשלב הטופ 16. ניצחון זה הוא גם מספר 16 רצוף של ברצלונה בשלב זה, ניצחון שהעמיד את מלאגה על 2:2 בשלב זה. אחרי שלושה רבעים דווקא האורחים הובילו, 66:68, אבל רבע אחרון של 11:17 קטלאני סיים את התקוות של מלאגה. בוסטיאן נקבאר קלע 13, וחואן קרלוס נבארו השחיל 12 משלו. קרלוס סוארס צלף 15 למלאגה.

ארזם לורבק, ברצלונה. Alexander Zemlianichenko, AP
עדיין מושלם. ארזם לורבק/AP, Alexander Zemlianichenko

בית ו'

צסק"א מוסקבה - ריאל מדריד 71:85

אטורה מסינה אמר ערב המשחק ש"ריאל מדריד משחקת את הכדורסל הכי טוב באירופה" ואולי הצליח להרדים את הבלאנקוס. עמוק בתוך עונת 2013-14, ריאל מדריד עם הפסד ראשון בכל המסגרות ועכשיו אין יותר קבוצות מושלמות ביבשת הישנה. רצף של 31 ניצחונות ברציפות הגיע לסיום בבירת רוסיה.

רבע ראשון של 10:23 סימן לרוסים את הדרך לניצחון, תוך שהם עוצרים את ההתקפה הפנטסטית של הספרדים וכבר מטפסים ליתרון שיא של 15 נקודות. ריאל אמנם הצליחה לחזור במחצית השנייה ולתהוריד את המינוס ל-3 בלבד, אבל שלשות של ויטלי פרידזון ו-ולדימיר מיצוב החזירו את צסק"א לפער דו ספרתי. בסיום ניצחון רוסי מרשים שמוחק את זכר ההפסד לפרטין בלגרד בשבוע שעבר.

ננאד קרסטיץ' הוביל את הקלעים של צסק"א מוסקבה עם 18 נקודות, מיצוב ואנדריי וורונצביץ' קלעו 14 כל אחד ופרידזון תרם 11. סרחיו רודריגס קלע 19 עבור ריאל, סרחיו יול הוסיף 15 וניקולה מירוטיץ' סיים עם 13, אבל רודי פרננדס נעצר על 5 נקודות בלבד ב-2 מ-13 מהשדה. יואניס בורוסיס רשם נ"צ יפה עם הגעה לריבאונד מספר 1,000 בקריירת היורוליג שלו.

ננאד קרסטיץ', שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
מי זוכר עכשיו את ההפסד לפרטיזן? קרסטיץ' וצסק"א/GettyImages

באיירן מינכן - גלאטסראיי 72:66

הטורקים עצרו את אחת ההפתעות של אירופה, וצברו ניצחון ראשון בטופ 16. קרלוס ארויו להט עם 21 נקודות (5 מ-9 ל-2; 3 מ-6 ל-3), זוראן הרצג הוסיף 19 ולמרות רבע רביעי צמוד, המאמן ארגין אטמאן יכול לנשום לרווחה. מלקולם דילייני הרשית 12 לבווארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully