וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וז'ה מוריניו: "אני ואלכס פרגוסון נפרוש ביחד"

מנג'ר ריאל מדריד מתכונן למשחק הענק מול מנצ'סטר יונייטד (ד', 21:45, ספ'5). שחטאר - דורטמונד (21:45, ספורט 5+)

ערב אדיר של אלופות מחכה לנו מחר (רביעי), עם שניים מהמפגשים הגדולים שיש לשלב שמינית הגמר להציע. בספרד, ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו מחכים למנצ'סטר יונייטד. באוקראינה, שחטאר דונייצק החזקה תארח את אלופת גרמניה, בורוסיה דורטמונד.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
מה הוא מכין לאקסית? רונאלדו/GettyImages

ריאל מדריד - מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט 5 ו-HD)

מה עוד אפשר להגיד על קרב הענקיות הזה? ז'וזה מוריניו מחכה לאלכס פרגוסון, כריסטיאנו רונאלדו פוגש את האקסית והברנבאו יגעש וישצוף לאורך 90 הדקות הראשונות במפגש הגדול של שלב שמינית הגמר.

הבלאנקוס אומנם עוברים עונה בינונית בליגה ויאבדו את האליפות, אבל ביתם הוא מבצרם והם לא הפסידו בברנבאו מאז ה-18 בינואר 2012, למעלה משנה. הרצף הזה כולל ניצחון על נציגת מנצ'סטר השנייה, סיטי, בשלב הבתים העונה משער של רונאלדו בתוספת הזמן.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד במסיבת עיתונאים. Jasper Juinen, GettyImages
כרגיל, הוא לא מפסיד בבית. מוריניו/GettyImages, Jasper Juinen

ז'וז'ה מוריניו, מאמנה של ריאל מדריד אמר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לשחק בארבע מסגרות העונה. זכינו בסופר קאפ והפסדנו את האליפות לברצלונה. נותרו לנו שתי מסגרות שבהן אנחנו יכולים לנצח ויכולים להפסיד. נצטרך לחכות לסיום העונה כדי לשפוט האם היא מוגדרת כהצלחה. זכיתי כבר פעמיים בליגת האלופות, אבל אני לא מתכוון להסתפק בהן".

מוריניו התייחס למשחק מול מנצ'סטר יונייטד ואמר: "כולנו בריאל מקווים לתת משחק טוב ואני מודע למסורת של הכדורגל האנגלי ושל אלכס פרגוסון, שירצה לתת משחק טוב. המשחק הזה חשוב מאוד עבורינו ועשוי להכריע את העונה שלנו.

על רמת המוכנות של השחקנים לקראת המשחק הגדול, אמר מוריניו: "זה קל לשחקנים לשחק במשחקים כאלו כי הם משחקים תמיד במוטיבציה גבוהה מאוד. אנחנו חייבים לעשות עבודה טקטית טובה במשחק הזה".

כשמוריניו נשאל האם הוא מתכוון להחליף בעתיד את אלכס פרגוסון, הוא אמר: "אני לא חושב על זה, שנינו צריכים לסיים את הקריירה באותו זמן, הוא בגיל 90 ואני בגיל 70. אני לא יודע מתי אשוב לאמן באנגליה, אבל הגיוני שזה יהיה הצעד הבא שלי".

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. רויטרס
מפגש ענק מול מוריניו. פרגוסון/רויטרס

השדים האדומים נותנים המון כבוד לפורטוגלי, שכיכב במדיהם לאורך שש עונות וזכה איתם באלופות ב-2008. סר אלכס פרגוסון ינסה לנטרל את המשחק המהיר של ריאל ולהגיע עם תוצאה טובה לגומלין הביתי.

"זה יהיה משחק ענק, בין שניים מהמועדונים הגדולים בעולם", אמר השועל הסקוטי הוותיק, לו מערכת יחסים ארוכה וחמה עם מוריניו, עוד מהימים בהם הפורטוגלי אימן את צ'לסי, "זה יותר גדול אפילו ממפגש שלנו מול ברצלונה, בגלל ההיסטוריה של המועדונים. אם נוכל לחזור עם תוצאה טובה, נהיה במצב מצוין. יש לנו יכולות מספיק גבוהות כדי לכבוש בברנבאו".

פרגי, התייחס במסיבת עיתונאים לפני המשחק, בעיקר למפגש מול האקס שלו, כריסטיאנו רונאלדו: "רונאלדו שחקן טוב יותר מזה שעזב אותנו משום שהוא התבגר מאוד". הסקוטי המשיך להחמיא לשחקן שלו לשעבר: "רונאלדו נמצא בפיק של הקריירה שלו וגם בשלוש השנים הבאות זה לא ישתנה. למען האמת לא האמנתי שהוא יבקיע כל כך הרבה שערים בריאל מדריד. כמות השערים שהוא מבקיע היא פשוט פנומינאלית".

יונייטד נמצאת בכושר מצוין ולא הפסידה כבר 14 משחקים ברציפות בכל המסגרות, מה שעזר לה בין היתר לסגור כמעט סופית את מירוץ האליפות בפרמיירליג ואולי להתרכז קצת יותר בצ'מפיונס. בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ברבע הגמר ב-2000 ו-2003, הבלאנקוס עברו לשלב הבא.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם ווין רוני. GettyImages
ואן פרסי ורוני ישתיקו את הברנבאו?/GettyImages

שחטאר דונייצק - בורוסיה דורטמונד (21:45, ספורט 5+)

אולי קצת בצילו של המפגש השני של הערב, אבל משחק ענק לא פחות מצפה בדונבאס ארנה בדונייצק, שם תנסה שחטאר להעפיל לרבע הגמר בפעם השנייה בתולדותיה. אלופת גרמניה המכהנת, שזכתה בבית המוות, בו שיחקו גם ריאל, מנצ'סטר סיטי ואייאקס, בהחלט תהווה משוכה גבוהה.

האוקראינים החזקים אומנם מובילים בביטחה את הליגה המקומית, עם 17 ניצחונות ב-18 מחזורים, אולם העובדה שהם מצויים בפגרה ארוכה ולא שיחקו משחק רשמי מזה חודשיים, עלולה לפגוע בהם.

שחקן בורוסיה דורטמונד, יקוב בלאשצ'יקובסקי. רויטרס
קובה ודורטמונד חייבים להתאושש במהרה/רויטרס

הגרמנים הובכו ביום שבת, עם הפסד 4:1 ביתי ומשפיל מול המבורג. דורטמונד תפסיד את האליפות העונה, אחרי שתי זכיות רצופות והיא תנסה להתאושש בזירה האירופית. דורטמונד פגשה את שחטאר רק פעם אחת בעבר, בשלב המוקדמות של ליגת האלופות ב-2001/2. הגרמנים ניצחו 1:5 בקלות בסיכום שני המשחקים.

אחד מכוכבי שחטאר, טייסון, אמר לקראת המשחק: "יש לנו מפגש גדול מול קבוצה חזקה ונעבוד קשה מאוד, כדי להגיע למשחק הזה כאילו זה גמר. אנחנו מאוד רוצים לצאת עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully