וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: ניסיונות למצוא פתרון עם אביחי ידין

האדומים והשחקן מקווים להגיע להסכמה על המשך דרכו במועדון. הקבוצה נחתה בפרנקפורט, מרעי ודמארי צפוים לפתוח ביום ה'

קובי אליהו

הפועל תל אביב נחתה הערב (שלישי) בפרנקפורט, בדרכה למפגש הראשון בסיבוב הפלייאוף של הליגה האירופית נגד דודלאנג' מלוקסמבורג. האדומים צפויים להגיע בשעות הערב המאוחרות לבית המלון ומחר בבוקר תערוך הקבוצה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק.

למרות שבהפועל לא מקלים ראש ביריבה שכבר הדיחה מאירופה את רד בול זלצבורג העשירה, נראה שהמאמן ניצן שירזי לא מתכוון לפתוח עם הרכב הגנתי שכן גם ויקטור מרעי וגם עומר דמארי, הסובל מדלקת קלה בברכו, צפויים להיכלל ב-11 על חשבונם של חנן ממן וסלים טועמה, שפתחו מול בני יהודה במשחק האחרון במסגרת גביע הטוטו.

נוסא איגייבור אמנם ישחק עם האדומים, אך הוא צפוי לעבור לבטיס הספרדית עד סוף החודש ובהפועל עדיין מתלבטים איזו עמדה לחזק אחרי המכירה שלו, שכן לקבוצה תתפנה משבצת של שחקן זר. בכל אופן, בשל עזיבתו הצפויה של הניגרי, האדומים האיצו את המגעים עם אביחי ידין וכרגע שני הצדדים מנסים להגיע לפתרון שבסיומו הקשר ימשיך בקבוצה. גם בסביבת השחקן של הביעו רצון לחזור למו"מ על חוזה ארוך טווח.

בעוד ישנה התקדמות חיובית עם ידין, נראה כי עם טוטו תמוז המצב רחוק מפתרון. גם הקבוצ וגם החלוץ עצמו ממתינים להצעה מקבוצה אחרת, אך בינתיים נקבע דיון על שחרורו ב-5 בספטמבר. כזכור, תמוז הגיש בוררות נגד הקבוצה באמצעות עו"ד רועי רוזן, שבה הוא דורש את שחרורו המיידי בשל כספים שלא שולמו לו, הלנת שכר ואי יציאה למחנה האימונים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully