וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'מבה דג'מבה: "היכולת הזו לא תספיק לאירופה"

הקשר התייחס לבכורה שלו במדי הפועל תל אביב, ב-0:2 על בני יהודה: "אני ב-70 אחוז יכולת". לחצים על אביחי ידין להישאר

אחרי שני הפסדים בגביע הטוטו, הפועל תל אביב שברה את הקרח את עם הניצחון 0:2 על בני יהודה, אך למרות שהניצחון אכן הרגיע את המערכת, ישנם עדיין לא מעט דאגות אצל האדומים. "היכולת הזו ממש לא תספיק באירופה", אמר הרכש החדש לאחר המשחק , אריק דג'מבה דג'מבה, שערך את הופעת הבכורה שלו אמש. "אנחנו חייבים לעבוד הרבה יותר קשה. שיחקתי כבר ארבע שנים ברציפות עם אודנסה בליגה האירופית וכל שנה היינו בשלב הבתים וזה ממש היה קשה. גם הפועל הייתה שם אז כולם פה יודעים באיזו רמה המשחקים שם, אבל יש לנו עוד שלושה ארבעה ימים להיות ביחד בשביל להביא תוצאה טובה".

"בהתחלה לא היה קל כי לא התאמנתי סדיר בקיץ", התייחס הקשר ליכולת שלו במשחק. "הייתי צריך לשחק 45 דקות אבל המאמן רצה שאשחק יותר. הרגשתי טוב והכי חשוב שניצחנו לפני המשחק באירופה. בסך הכל, שיחקנו טוב ואני מאוד שמח על הניצחון הזה. יש לנו סגל מצוין והיום ראינו הרבה מאוד שחקנים טובים, אני כרגע ב- 70 אחוז יכולת, אבל אני מאוד שמח כי זו דרך נפלאה להתחיל עם ניצחון עם הקבוצה. לאט לאט אני עוד אשתפר, אבל בסך הכל אני מרוצה".

מעבר לניצחון בהפועל כרגע בעיקר מודאגים מחוליית ההגנה ומחוסר הדיוק בחלק הקדמי של המגרש ומקווים שחזרתו של עומר דמארי ו-ויקטור מרעי, יחד עם השילוב של השחקנים החדשים ייתן שטף טוב יותר למשחק. בכלל, הטענה אצל האדומים היא שבגלל ההכנה המאוחרת לליגה, לקבוצה ייקח עוד מספר משחקים בכדי להתחבר, אבל בהפועל מקווים שזה לא ישפיע לקראת המפגש מול דודלאנג' ביום חמישי, אליו תמריא הקבוצה ביום שלישי.

בהפועל ימתינו היום (ראשון) להחלטה של שי אבוטבול ורופא הקבוצה, משה לוינקוף, האם לקבל את המלצותיו של פרופ' מרטנס ולעבור ניתוח בפיקת הברך שזמן ההחלמה ייארך כשלושה חודשים. בעקבות הפציעה, בהפועל ממשיכים להפעיל מכבש לחצים על אביחי ידין ובקבוצה כבר יהיו מוכנים לראות את הקשר כן נשאר לעונה האחרונה שלו בחוזה, אך עם חוזה מקוצץ. בכל מקרה, כרגע אין שינוי והקשר עדיין פגוע מהתנהלות של הצוות המקצועי כלפיו בקיץ ולכן הוא נחוש או לעזוב את הקבוצה או שהפועל תממש את חוזהו הנוכחי בקבוצה שעלותו מעל שני מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully