וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך: "מאוד מרוצים משחקני הרכש"

עוזר מאמן הפועל ת"א החמיא לזרים החדשים אחרי בני יהודה: "הם יוסיפו לנו המון". קשטן: "צריכים להשתפר בחלק הקדמי"

בהפועל תל אביב נרשמה שביעות רצון מהניצחון הראשון של הקבוצה לעונת 2012/13, 0:2 הערב (שבת) על בני יהודה במחזור השלישי והאחרון בבית ב' בגביע הטוטו. שערים של עדן שרם (78) וטל בן חיים (81 בפנדל) העניקו לאדומים את שלוש הנקודות שלא עזרו להם בשביל לעלות לרבע הגמר אחרי שני הפסדים קודמים.

"המחצית הראשונה הייתה ממש לא טובה, אבל היו מספיק מהלכים טובים במחצית השנייה ואני שמח שניצחנו, בעיקר בשביל הביטחון של השחקנים", סיכם עוזר המאמן שביט אלימלך, "יש לנו עוד הרבה מקומות להשתפר בהם ולא יהיה הוגן להתייחס אליהם כרגע ספציפית - אבל יש שחקנים שעדיין לא נמצאים בכושר".

מי שערכו הערב בכורה במדים האדומים היו שנוי הישראלים, חנן ממן ואלירן דנין, ושלושת הזרים אריק דג'מבה דג'מבה, ג'ון פיינטסיל וברונו קוטיניו. אלימלך התייחס לשחקנים החדשים ואמר: "אנחנו מאוד מרוצים מהם. דג'מבה דג'מבה, ברונו ופיינטסיל שיחקו יחסית הרבה דקות וראינו את האיכויות שלהם. כשהם יכנסו לכושר יותר טוב הם יוסיפו המון לקבוצה".

ביום חמישי תשחק הפועל תל אביב נגד דודלאנז' מלוקסמבורג בפלייאוף העלייה לשלב הבתים. האדומים מייחסים חשיבות עליונה לצמד המשחקים עם היריבה שכבר הדיחה העונה את רד בול זלצבורג העשירה, מכיוון שהם זקוקים להכנסה הכספית שתניב עלייה לשלב הבתים, ואלימלך אמר: "אנחנו ממש לא פייבוריטים. דודלאנז' העפילו כבר שני שלבים ואסור לנו לזלזל בהם. צריך לבוא מרוכזים מאוד ולקוות לעשות שם תוצאה טובה, לחזור הביתה ולעבור אותם".

טל בן חיים אמר: "אני שמח שכבשתי בשבוע שעבר וגם השבוע, אבל מה שיותר חשוב זה שהיום גם ניצחנו. יש לנו משחק על עונה שלמה ביום חמישי בלוקסמבורג. הזרים החדשים את שחקנים ברמה גבוהה מאוד, שחקנים שהייתי רגיל לראות רק בטלוויזיה".

המאמן המפסיד, דרור קשטן, סיכם מהצד שלו: "היה משחק שברובו היינו טובים. יש חלקים מהם אני יותר מרוצה וחלקים מהם פחות. קצת סבלנו מחוסר ריכוז שהביא לשתי ספיגות, אבל חוץ מזה המשחק היה די שקול. לפני השער הראשון של הפועל, עוד היו לנו שניים-שלושה מצבים. בסך הכל אנחנו סובלים כרגע מחוסר מחץ בחלק הקדמי. אנחנו צריכים להשתפר במהירות ובקבלת ההחלטות. סיבי גוואר הניגרי צפוי להגיע לארץ בימים הקרובים ואני מאמין שיחד איתו נראה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully