וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחר קשר נבחרת ונצואלה

30.5.2012 / 1:00

מדובר בססאר גונסאלס (29), שחקנה של ריבר פלייט מליגת המשנה. ראובן עטר מככב בסלוגן מכירת מנויי הקבוצה

קשר נבחרת ונצואלה ססאר גונסאלס (29, 1.78) נמצא על הכוונת של מכבי חיפה ועשוי להצטרף בעונה הבאה. על פי מקורבים לעסקה, השחקן הוצע למועדון ביממה האחרונה וייתכן כי הצדדים יפתחו במגעים כדי לצרפו. גונסאלס הוא שחקנה של ריבר פלייט מליגת המשנה ומשחק בעמדה קדמית. הוא עבר העונה לקבוצה מחימנסיה ובעבר שיחק גם במקסיקו ופרגוואי. העונה הוא כבש שער אחד ב-11 הופעות. מועמדותו מגיעה לאחר שמוקדם יותר התברר כי חיפה מעוניינת בקשר האחורי של ארחנטינוס ג'וניורס, חרמן בסואלדו (28, 1.67). ייתכן ובהמשך נציג מטעם המועדון יעקוב אחריו.

המגן אוראל דגני המריא לאיטליה לצורך בדיקות רפואיות, זאת בעקבות ניתוח בקע שעבר לאחרונה ולא הצליח. לאחר הבדיקות ייקבע המשך הטיפול, כשבמועדון מקווים שיהיה כשיר לתחילת האימונים. הבוקר (רביעי) ייצא החלוץ ויאם עמאשה לניתוח בגרמניה אותו יעבור בחמישי. בימים הקרובים יחלו מגעים רשמיים לצירופו של חן עזרא. סארי פלאח עשוי להודיע למכבי חיפה כי הוא מעוניין לעבור לגנט או לסטנדרד ליאז'.

במועדון ממשיכים להגביר את קצב מכירת המנויים. מאות מנויים נחטפו היום ובכרמל מעריכים כי כ-8,000 מנויים יימכרו. בסלוגן מככב המאמן ראובן עטר במדי מכבי חיפה תחת הכותרת: "קבוצה אחת, אהבה אחת, סמל אחד".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully