וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "לעטר ובנאדו יש דם ירוק"

29.5.2012 / 22:47

נשיא מכבי חיפה נאם בטקס סיום העונה של מחלקת הנוער: "לא אקח שחקן שהתקוטט". ערן רוזנבאום הוכתר לשחקן המצטיין

"העונה נרצה להעמיק את הקשר בין קבוצות הבוגרים והנוער. יש לנו במחלקתה מאמנים שגדלו מגיל שמונה ותשע במועדון, עטר ובנאדו. שחקנים שיש להם דם ירוק. זה יבטיח שגם העונה הדרך של שחקנים לבוגרים תהיה קלה יותר", כך אמר בעלי מכבי חיפה יעקב שחר בטקס סיום העונה של מחלקת הנוער, בהשתתפות המנכ"ל איתמר צ'יזיק, אנשי ושחקני מחלקת הנוער.

הערב הזה התנהל בסימן "די לאלימות". שחר אמר על כך: "בשונה מהשנים האחרונות, חזינו באירועי אלימות על הדשא, לא בין אוהדים אלא בין בעלי תפקידים. זה לא דבר שגרתי. נעשה הכל כדי להגביר את ההסברה בנושא הזה. אם אחד השחקנים שהתקוטטו שם היה חסר לנו, לא הייתי לוקח אותו". שחר ציין גם את העובדה ששחקני הנוער לא נתנו כבוד ראוי למ.ס אשדוד במהלך טקס הענקת גביע המדינה.

הקשר ערן רוזנבאום זכה ללא מעט כבוד בטקס, כשהוכתר כשחקן המצטיין של מחלקת הנוער וקיבל משחר את הגביע המסורתי. רוזנבאום סיים גיל נוער אחרי שלוש שנים בהן שיחק בנבחרות ישראל. העונה הוא היה שותף מלא לאימוני הקבוצה הבוגרת.

בנושא אחר: חיפה הודיעה כי ב-10 ביוני יפתח טורניר חיפה הבינלאומי בכדורגל לנבחרות סופרים, "יורו סופרים", בהשתתפות איטליה, גרמניה וישראל. הנבחרות ישהו בקמפוס הנמל בעיר התחתית, יצפו במשחקי היורו וישתתפו בפאנל ספרותי בהשתתפות רן בן שמעון. בנבחרת הסופרים ישחקו אסף גברון, יהלי סובול, אודי שרבני וניר שרצקי.

מכבי חיפה מתעניינת בקשר ארחנטינוס ג'וניורס

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully