וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מקום שני זה לא פחות מאליפות או דאבל"

מאמן בני יהודה חגג את ה-3:4 הענק של קבוצתו על מכבי ת"א ואת הכרטיס לאירופה. לוין: "המשחק הזה אפיין את העונה שלנו"

בני יהודה רשמה הערב (רביעי) את אחד ההישגים הגדולים שלה בשנים האחרונות, כשניצחה 3:4 את מכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-36 והלפני אחרון בליגת העל ובעקבות כך עלתה למקום השני בליגת העל והבטיחה את המקום באירופה בעונה הבאה. שחקניו של יוסי אבוקסיס הצליחו לצאת מפיגור 2:0 וחוללו קאמבק מרשים בכדי להשיג את הכרטיס הנכסף. נציגי גנק הבלגית שהו במשחק והתרשמו לטובה מקשר בני יהודה חסן אבו זייד, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבני יהודה.

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס הכריז בסיום: "אם נסיים במקום השני זה יהיה לא פחות מאליפות ולא פחות מדאבל. מגיע כל הכבוד לשחקנים. לחזור מפיגור 2:0, נגד מכבי תל אביב, אחרי שהיינו על הקרשים זה מדהים. חזרנו בחכמה, בשקט, דרך הארגון שלנו. הייתה מחצית שנייה מדהימה.כל הכבוד לשחקנים".

המאמן נשאל על היחס העוין של אוהדי הקבוצה כלפיו, ואמר: "יש פה 10-12 אוהדים שמתחילת העונה מקללים אותי. כל השנה. הם החליטו לעשות את מה שעשו. הם אוהדים מוסתים, הם אוהדים רעים לבני יהודה, אבל אני לא רוצה להתייחס לזה. ראינו היום רגע מאוד שמח של בני יהודה, היה משחק ענק. לא האמנתי שנגיע לאירופה. היה לנו הרבה קושי להביא שחקנים, אבל השחקנים שפה העלו את רמת המשחק שלהם".

על השלב הבא בקריירת האימון שלו- עוזר מאמן נבחרת ישראל- אמר אבוקסיס: "אני חושב שאפשר לעשות משהו מדהים. יש כימיה והבנה ביני לבין אלי, זה החלום שלנו לעשות משהו עם הנבחרת ביחד וברגע שהוא פנה אלי, ידעתי שאני הולך".

גם כפיר אדרי היה נרגש מאוד בסיום: "מקום שני זה הישג גדול, הישג מדהים. זה סיום מתוק לעונה הזו. המשחק הזה העיד על העונה שהייתה לנו. הסוף שלה היה מדהים מבחינתנו. ארבע שנים להיות באירופה - בשביל מועדון כמו בני יהודה זה הישג מדהים וזו חגיגה גדולה. עכשיו אנחנו רוצים לשמור על המקום השני, יש עוד משחק אחד".

בצד הצהוב כצפוי, היו מאוכזבים מאוד- גם מההפסד, וגם מהצורה שבו הפסידה הקבוצה. "זו בטח לא הצלחה. מה שקרה במשחק אפיין את מה שקרה לנו כל העונה", אמר בסיום מאמן הקבוצה, ניר לוין. "אנחנו מובילים ובסופו של דבר מפסידים. זה מאכזב מאוד והסיכוי המועט להגיע לאירופה נגמר. אסור שזה יקרה, גם לא כשחמישה שחקני הרכב נעדרים. הלכנו יותר מדי אחורה, לא סגרנו טוב, אבל בעיקר לא הייתה אמונה".

אגב, אחרי השער הרביעי של בני יהודה החל ויכוח במגרש בין בלם מכבי תל אביב ניבאלדו לחלוץ אלירן עטר, שכמעט וגלש לחילופי מהלומות. בסיום המשחק ניגש ניבאלדו אל אלירן עטר, התנצל בפניו על התקרית. השניים התחבקו ויישרו את ההדורים.

בני יהודה ניצחה 3:4 את מכבי תל אביב

איך צפויה להיגמר הקדנציה של קשטן בבני יהודה?

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully