וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד: "אני מביא אלמנט חדש לקבוצה"

24.10.2011 / 17:45

הזר החדש של מכבי תל אביב נחת בארץ והבהיר: "אמרו שאני פצוע, אבל זה לא נכון. אני נרגש להיות כאן ומוכן לשחק"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב תתארח הערב (שני, 19:35, ערוץ 5+ לייב) אצל עירוני אשקלון במסגרת המחזור השני בליגת העל בכדורסל, אבל עוד לפני כן ציינה האלופה הישראלית עוד אירוע בעונה הצעירה שלה כשהיום נחת בישראל שחקן הרכש החדש של הקבוצה, קית' לנגפורד.

הגארד בן ה-28, אחד מהשחקנים הבולטים באירופה בשנים האחרונות, חתם לעונה והמאמן דיוויד בלאט סיפר אתמול שהוא רצה להחתים אותו מזה זמן רב. היום אמר לנגפורד אחרי הנחיתה: "אני מתרגש להיות כאן. אני חושב שמכבי ובעיקר שמעון מזרחי ודיוויד בלאט פעלו להבאתי. שמעתי הרבה דברים גדולים ואפילו עם הניסיון שלי, זה דבר גדול ומרגש לבוא למקום כזה. אני כבר מחכה להתחיל להתאמן ולהכיר את החברים".

כשנשאל מה יהיה חלקו במכבי תל אביב החדשה, השיב לנגפורד: "אני מביא אלמנט חדש לקבוצה ומחכה לראות מה בלאט מתכנן עבורי. ברור שחימקי היא לא באותה רמה כמו מכבי. שמעתי שאמרו שאני לא בכושר, אבל זה לא נכון. לא שיחקתי בסוף העונה שעברה בגלל פציעה, אבל עבדתי קשה בקיץ ואני מוכן לשחק".

הגארד התייחס גם למשחקים בשלושה מפעלים שונים: "באירופה בדרך כלל מתאמנים יותר ממשחקים וזה מצב נדיר שיהיו לנו יותר משחקים מאימונים. זה מרגש וזה דומה ללו"ז של ה-NBA. אעשה מה שצריך ומה שיבקשו ממני. לקבוצה יש עומק ולא יצטרכו שאשחק מיד הרבה דקות. אקח את הזמן שלי ואלמד את השיטה".

לנגפורד בראיון לוואלה! ספורט: "אני שחקן בלי הרבה חולשות"

כדורסל בוואלה! ספורט

קית' לנגפורד שחקנה החדש של מכבי תל אביב. קובי אליהו
מוכן לעונה עמוסת טיסות ומשחקים. קית' לנגפורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully