וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "עוד בקיץ רצינו את קית לנגפורד"

23.10.2011 / 19:35

רגע לפני אשקלון (ב', 19:35, 5+ לייב), סיפר מאמן מכבי ת"א על הרכש החדש: "רצינו גארד נוסף, הוא לא המחליף של פארמר"

קובי אליהו

המחזור השני בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח עירוני אשקלון את מכבי תל אביב. הקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק אחרי הניצחון הגדול במחזור הראשון 79:89 על מכבי אשדוד בחוץ, ואילו מכבי תל אביב הביסה בקלות את גלבוע/גליל בחוץ 60:95. הצהובים מגיעים למשחק אחרי שנחתו בארץ רק הערב, לאחר המסע שכלל משחק ביורוליג מול מילאנו ומשחק בליגה האדריאטית מול שירוקי.

עירוני אשקלון – מכבי תל אביב (19:35, 5+ לייב)

היסטוריה ומספרים:

- עירוני אשקלון רשמה ניצחון אחד בכל הזמנים על מכבי תל אביב, בעונת 2007/8, אז גברה מהדרום 91:100 על הצהובים באשקלון.

- הניצחון הגדול ביותר של מכבי תל אביב באשקלון הגיע בעונת 2007/8 אז ניצחו הצהובים 76:108. טל בורשטיין (13 נקודות) ודיוויד בלו (7 נקודות) הם הנציגים היחידים של הצהובים מאותו משחק.

- טל בורשטיין רחוק שתי נקודות מלעלות למקום ה-110 בקלעי כל הזמנים ולחלוף על פני פפי תורג'מן.

- דיוויד בלאט ירשום את משחקו ה-195 בליגת העל, מאזנו עומד עד כה על 135 ניצחונות ו-59 הפסדים.

הכנות ושאר ירקות:

עירוני אשקלון:

הניצחון הגדול על מכבי אשדוד במחזור הראשון גרם לראשי עירוני אשקלון להאמין שאחרי כמה שנים בתחתית הטבלה, השנה תוכל הקבוצה להתמודד בצמרת. בקבוצה מרוצים מההשתלבות של ריימר מורגן שהגיע רק לפני שבועיים לקבוצה והשבוע הוא כבר צפוי לפתוח בחמישייה על חשבונו של יוני ניר. באשקלון מודעים לכך שהסיכוי שרביב לימונד ירשום ערב מדהים נוסף הוא לא גדול, אך מקווים כי יהיה מי שיקח את המושכות גם במשחק הגדול מול הצהובים.

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב נחתה הערב בישראל אחרי מסע המשחקים באיטליה ובוסניה ישר למשחק הקשה מול עירוני אשקלון לו הם מייחסים חשיבות רבה. הצהובים ינסו לנצח את אשקלון גם ללא אימון ארוך ומייגע ומקווים לסיים את השבוע שהתחיל עם ההפסד למילאנו ביורוליג בטעם טוב. סופוקליס שחורציאניטיס ימשיך לשבת על אזרחי מחוץ לסגל של בלאט, ואילו גם ג'ורדן פארמר, שלא שותף במשחק האדריאטית האחרון, לא ייכלל בסגל.

עם הנחיתה התייחס דיוויד בלאט לרכש החדש שלו, קית לנגפורד, שלא ישחק מחר אך יצטרף לקבוצה בימים הקרובים: "כל מי שמכיר את הכדורסל האירופי מכיר את קית לנגפורד. רצינו אותו עוד בקיץ, אבל הוא היה תחת חוזה חלקי וגדול. בהמשך הקיץ ראינו שהוא מתפנה, ועם הזמן, לאור העובדה ששחררנו את מצ'באן ופינינו מקום בתקציב, הצלחנו להביא אותו. לא הבאנו אותו כדי שיחליף את ג'ורדן פארמר, אלא כדי לחזק את הקו האחורי שלנו, כי לכל אורך החודשיים האחרונים חשבנו שאנחנו צריכים עוד גארד יצירתי, עם נסיון אירופאי. הוא עדיין לא בכושר משחק".

שחקן מפתח: דיוויד בלו

בשני המשחקים האחרונים של הצהובים לא הצליח המתאזרח הקלע לבלוט יתר על המידה, ורשם יכולת קליעה מאכזבת. היתרון של בלו בליגת העל הוא גדול אף יותר בשל העובדה שהוא מסוגל לשמור על כמעט כל שחקן שהיריבה תעמיד מולו, אך בעיקר היריבות מתקשות למצוא לו וליכולת הקליעה שלו פיתרון. במידה ובלו יחזור ליכולת קליעה סבירה, קשה להאמין שאשקלון תוכל לחגוג ניצחון שני היסטורי על הצהובים.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully