וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אין לי ספק שרפאלוב יצליח בבלגיה"

חלוץ גנק פרגן לחברו החדש בבלגיה: "אני תיווכתי בין הצדדים. האופי שלו מושלם לקלאב ברוז', זו הזדמנות מצוינת עבורו"

קשר מכבי חיפה בשנים האחרונות ליאור רפאלוב יעבור מחר (חמישי) בדיקות רפואיות בקלאב ברוז', ולאחריהן יחתום באופן רשמי ויוצג בקבוצתו החדשה. כזכור, אמש ערכה מכבי חיפה מסיבת עיתונאים בה הודיעה על המעבר של קשר נבחרת ישראל לבלגיה, שם ישחק בשלוש השנים הקרובות עבור שכר של כ-550 אלף יורו לעונה. קלאב ברוז' תשלם עבורו 2.5 מיליון יורו ו-15 אחוז מסכום מכירה עתידית.

היום התייחס להחתמה המנהל הספורטיבי של המועדון, סוון ורמאנט, ונשמע נלהב לגבי צירופו של הקשר הישראלי. "רפאלוב הוא קשר מגוון. הוא משחק באגף שמאל אבל יכול לשחק גם באמצע ובימין, והתפקיד של המאמן יהיה להחליט מה העמדה הכי טובה עבורו. הוא ילד טוב עם טכניקה טובה מאוד ונסיון בינלאומי".

גם אליניב ברדה, חברו של רפאלוב לנבחרת ישראל וחלוצה של גנק בשנים האחרונות, בטוח שמדובר בעסקה טובה לשני הצדדים. "אני מכיר את ליאור טוב מאוד. היינו מדברים באופן קבוע, ואני זה שתיווכתי בינו ובין קלאב ברוז' לפני כחודשיים. היו לו הרבה שאלות על הקבוצה. אמרתי לו שזה מועדון טוב וזו תהיה הזדמנות מצוינת עבורו".

ברדה נשאל על ידי התקשורת הבלגית לגבי איכויותיו של רפאלוב, ואמר: "ליאור שחקן טוב מאוד. יש לו טכניקה מצוינת ורגל ימין טובה מאוד. מדובר גם בבנאדם טוב, האופי שלו יתאים באופן מושלם לקלאב ברוז'. אין לי ספק שהוא יצליח בבלגיה והכישרון שלו מתאים גם לליגות חזקות יותר מהליגה הבלגית". בנוסף, השווה ברדה את רפאלוב לקווין דה ברוין, חברו לגנק, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים בבלגיה וכבר הספיק להופיע בנבחרת הבוגרת בגיל 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully