וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדר: "אי אפשר להבין איך הפועל מתנהלת"

המגן הימני שעזב את הפועל תל אביב לנובגורוד התראיין ברוסיה וסיפר על תחושות ההקלה: "שמח שאני כבר לא במועדון הזה"

בראיון שערך היום (שלישי) שחקנה לשעבר של הפועל תל אביב עם ספורט-אקפרס הרוסי, סיפר השחקן על תחושותיו בקשר לקבוצתו החדשה, נובגורוד: "עם איזו תחושות אני עוזב את הפועל? אני בעיקר שמח לא להיות שם, וכל יום אני מודה לאלוהים שאני כבר לא במועדון הזה. אי אפשר להבין מי נגד מי בהפועל, מה קורה שם ואיך המועדון הזה מתנהל".

בונדר, שכבר במרץ התראיין לוואלה! ספורט בנוגע לתחושותיו, נשאל אם הפועל תל אביב עדיין חייבת לו משהו כמו לשחקנים אחרים, אמר: "אולי רק את המשכורת האחרונה". על מאמנו החדש עומארי טטרדזה אמר המגן: "אני בטוח שהוא יעזור לי להתאקלם, בעיקר משום שהוא גם שיחק מגן ימני ויודע מהן הדרישות מהתפקיד וממה לצפות ממני. אני חושב שהקבוצה צריכה קודם כל להישאר בליגה, ואני מקווה שתוך שלוש שנים נשחק גם באירופה".

בונדר הוא אחד השחקנים שעזבו הקיץ הזה את הפועל תל אביב, כאשר יחד איתו נמצאים ערן זהבי שעבר לפאלרמו, איתי שכטר וגילי ורמוט שהעברתם לקייזרסלאוטרן תקועה כרגע, בן שהר שסיים את ההשאלה שלו והשוער וינסנט אניימה שחתם על חוזה של ארבע שנים במדי אלופת צרפת ליל. הפועל גם החתימה את מחמוד עבאס מאשקלון, אך כרגע נמצאת בבעיות מבחינת הבקרה התקציבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully