וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדווין וויד ולברון ג'יימס מסתלבטים על נוביצקי

קטע וידאו קצר חשף את כוכבי ההיט מלגלגים על מחלתו של הגרמני אחרי משחק 4. צפו בתמונות שלא מוסיפות למיאמי כבוד

«iframe title="YouTube video player" width="440" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/LoOXKha7uL4" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

אם ההפסד 103:112 לדאלאס אמש (בלילה שבין חמישי לשישי) לא הספיק לשחקני מיאמי, הערב נחשף ברשת האינטרנט קטע וידאו קצר שחושף את צמד כוכבי ההיט, דווין וויד ולברון ג'יימס, לועגים למחלתו של דירק נוביצקי לאחר משחק מספר 4 בסדרה. כזכור, הגרמני עלה לפרקט עם כ-38.5 מעלות חום, הוביל את דאלאס לניצחון 83:86 עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, ובקושי הצליח לדבר במסיבת העיתונאים לאחר מכן.

קינג ג'יימס ופלאש ממש לא התרשמו, והעדיפו להתייחס בהומור ובזלזול להופעה של הפורוורד הגרמני. בקטע וידאו שצילמה רשת CBS דאלאס, נראים השניים הולכים במסדרון אולם 'אמריקן איירליינס ארינה' לאחר סיום אימון קליעות של הקבוצה, משתעלים ומכסים את פיהם עם חולצותיהם, כאילו כדי להגן על עצמם מהמחלה. בשלב מסוים הסתובב וויד אל לברון ואמר: "שמעתם אותי משתעל? אתם חושבים שאני חולה?", מה שכמובן הוביל להלצות נוספות והשתעלויות נוספות עד אשר הגיעו לאוטובוס הקבוצה.

בלילה שבין ראשון ושני תשוב סדרת הגמר למיאמי, כאשר ההיט בפיגור 3:2. אם לא יצליחו לברון ו-וויד לנצח שני משחקים ברציפות, אין ספק כי קטע הוידאו הזה יצטרף לרשימת הדברים עליהם הם עשויים להתחרט בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully