וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני חזר

28.10.2006 / 18:03

שלושער של החלוץ האנגלי קבע 0:4 ענק למנצ'סטר יונייטד על בולטון. 0:2 לצ'לסי על שפילד יונייטד, רק 1:1 לארסנל בבית מול אברטון

משחקי המחזור ה-10 בפרמייר ליג יצאו היום (שבת) לדרך, כשבפתיחתו צ'לסי לא התקשתה לדלג מעל שפילד יונייטד ולנצח אותה בהילסבורו 0:2. מאוחר יותר נפתח המשחק המרכזי של המחזור, שבו הביסה מנצ'סטר יונייטד 0:4 את בולטון, משלושער של נפלא של ווין רוני, שהעלה אותה למקום הראשון. ארסנל נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, כשסיימה ב-1:1 מאכזב מול אברטון באיצטדיון האמירויות.

ביום ראשון עלול אלן פארדיו לעלות למשחקו האחרון כמאמן ווסטהאם. הפטישים של יוסי בניון יארחו את בלקבורן, כשאם ירשמו הפסד תשיעי ברציפות, הדרך לגירושין מהמאמן תהיה קצרה.

בולטון-מנצ'סטר יונייטד 4:0

השדים האדומים מסרבים להיעצר, והפעם עם ניצחון חוץ מדהים בקרב הצמרת באיצטדיון ריבוק. בולטון יכלה לעקוף את יונייטד לו הייתה מנצחת, אבל בעקבות התבוסה הביתית המשפילה נראה כי הוונדררס נוכחו לדעת כי הם עדיין לא בשלים לקרבות הפסגה.

הבשורות הטובות מבחינת אלכס פרגוסון מלבד הניצחון היא חזרתו של ווין רוני, שחזר לכבוש אחרי בצורת ארוכה ותרם היום שלושער מצוין. כבר בדקה ה-11 הוא ירה פנימה ברגל שמאל אחרי מסירה מצוינת של מייקל קאריק, חמש דקות לאחר מכן הוא הוסיף את השני, בבעיטה חזקה מול האין הגנה של בולטון. בדקה ה-82 כריסטיאנו רונאלדו הוסיף את השלישי בניחותא, לפני שרוני הוסיף את השלישי שלו ואת הרביעי של קבוצתו, שהוכיח שהשנה יונייטד הולכת בגדול על כל התארים. יונייטד חזרה למקום הראשון, ונדמה שהליגה האנגלית עומדת להיות צמודה מתמיד.

שפילד יונייטד - צ'לסי 2:0

שפילד יונייטד הגיעה משבוע סוער, שבסופו שלף שחקן הקבוצה קלוד דייויס סכין על חברו, אדה אקינביי. כאילו שזה מה שהיה חסר לקבוצה, שממוקמת נקודה אחת מעל לקו האדום.

הילאריו, השוער השלישי של צ'לסי, המשיך לקבל את הקרדיט ממוריניו והועדף על פני קודיצ'יני. ההחלטה של המנג'ר הפורטוגלי, מסתבר הייתה מצויינת. בדקה ה-18 נפסק פנדל לשפילד, דני וובר בעט ברשלנות, הילאריו זינק לפינה הנכונה והדף. הכחולים החלו להשתלט על מרכז השדה והחלה לתקוף, אך לא הצליחו להבקיע. בדקה ה-43 נשרק כדור עונשין לזכות המיליונרים כ-27 מטרים ישירות משער המקומיים. למפארד שלח כדור חזק שקפץ לפני השוער, קני, הטעה אותו וחדר.

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה ובאלאק, שכבש בשבוע שעבר, נגח את השני, בסיומה של התקפה יפה. קאלו, שנכנס במחצית, הוריד לרובן, שהסיט ללמפארד שמאלה, מבקיע השער הראשון שלח כדור קשתי ומדוד לבאלאק, שמ-7 מטרים לא יכל להתבלבל.

שלושה ימים לפני הגומלין מול ברצלונה בקאמפ נואו, עושה האלופה מה שהיא צריכה ומשיגה שלוש נקודות חשובות.

ארסנל - אברטון 1:1

טים קייהיל הדהים את האוהדים באיצטדיון האמירויות, כשנותר לא מכוסה ברחבה אחרי בעיטת קרן והעלה את הקבוצה של דיוויד מויס ל-0:1. ארסנל אומנם הצליחה להשוות משער של רובין ואן פרסי, אבל הקבוצה של ונגר נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים ואיבדה מעט מהמומנטום.

ליברפול - אסטון וילה 1:3

אחרי הביקורת על בניטז, ליברפול הראתה הרבה נחישות ואיכות כשגברה על אסטון וילה העיקשת, והראתה סימני התאוששות. היה זה הפסד ראשון העונה לקבוצה מברמינגהאם, אחרי שלושה ניצחונות ושש תוצאות תיקו. דרק קויט (31), פיטר קראוץ' (38) ולואיס גרסייה (44) כבשו שלושה שערים תוך רבע שעה לפני סיום המחצית הראשונה, ומשם שחקניו של מרטין אוניל כבר לא יכלו לחזור. גבריאל אגבונלאחור צימק ל-1:3 בדקה ה-56, אבל ליברפול חוזרת לשולי הצמרת, בתקווה להמשיך את היכולת הטובה.

פורטסמות'-רדינג 1:3

פורטסמות' פתחה חזק את העונה, אבל מאז הקבוצה של סשה גאידמק הפסידה שלושה מארבעת משחקיה האחרונים, והחלה להראות סימני גמגום. היום פומפי לא התקשתה בבית מול רדינג המפתיעה, ועלתה למקום הרביעי. בריניאר גונארסון בשער עצמי העלה את המארחת ליתרון בדקה העשירית, נוואנקו קאנו המשיך את העונה הטובה שלו (52) ופדרו מנדס (66) קבע 0:3. קווין דויל רק צימק (84), גרנט מתחכך בצמרת.

יתר המשחקים

פולהאם-וויגאן 1:0
ווטפורד-טוטנהאם 0:0
ניוקאסל - צ'רלטון 0:0


ביום ראשון (17:00):

ווסטהאם - בלקבורן


ביום שני (22:00):

מנצ'סטר סיטי - מידלסברו

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully