וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט כדורסל הותקף בסיום המשחק בחולון

שגיא ניר

14.5.2006 / 21:59

הפועל חולון הפסידה בבית 85:80 להפועל עפולה/גלבוע עם ג'רמיין הול, השופט דורון בנישתי הוכה לאחר השריקה ע"י אוהדי חולון

2800 אוהדים חולונים מילאו הערב (ראשון) את האולם בחולון, בציפיה לניצחון קליל ו-0:2 בסדרת גמר הלאומית. אבל עפולה, שהפסידה את המשחק הראשון בבית ללא ג'רמיין הול, עלתה לפרקט עם הול בחמישייה, ובמשחק הירואי השיגה ניצחון 80:85 שהשווה ל-1:1 והחזיר לה את יתרון הביתיות בסדרה.

אבל על המשחק הדרמטי העיב אירוע חמור שהתרחש בסיומו. השופט דורון בנישתי, שיצא מן האולם בלווית ילד קטן תחת מעטפת שוטרים, הותקף ע"י אוהד חולוני שהכה בו באגרוף בחזה ובעט בו פעמיים. האוהד פונה מן המקום ע"י אוהדים אחרים של הקבוצה, כאשר המשטרה שליוותה את השופטים ביציאתם מן האולם לא מגיבה.

עדת ראיה לארוע סיפרה לוואלה! ספורט: "כמה אוהדים מבוגרים התגודדו סביב השופט וצעקו לעברו 'נתת להם את המשחק'. פתאום התנפל על השופט אוהד כבן 30 עם שיער מחומצן שהכה אותו, בזמן שהשופט מסוכך על הבן שלו, שנראה כבן 4-5".

השופט בנישתי הגיב על הידיעה ואמר: "לא קרה שם משהו מיוחד".

יו"ר איגוד השופטים, יעקב סנדלר, סיפר: "דיברתי עם השופט, והוא סיפר שניסו לתקוף אותו אבל לא הגיעו לכלל מגע פיסי בו. זה היה די קרוב. אנחנו נעביר את האירוע, וועדת המשמעת תצטרך לטפל במקרה. שלא תגידו שהכתובת לא היתה על הקיר - אמרתי שזה יגמר בסוף ברצח".

והיה גם משחק

חולון, שניצחה 81:89 בעפולה ביום רביעי וביטלה באחת את יתרון הביתיות עליו עבדו בקבוצה מהעמק לכל אורך העונה, שיחקה הפעם חלש, שדווקא אילן ברקוביץ' שכיכב במשחק הניצחון בעפולה סובל מיום חלש במיוחד. ריאן לקסר במשחק נהדר בצבע החזיק את חולון קרובה, אבל משחק לחימה של האורחים, בהנהגת שמוליק ברנר ששיתק את אילן ברקוביץ', גוני יזרעאלי והול ששיחק טוב למרות שניכר כי הוא מוגבל בתנועה, סייעו לעפולה להוביל לאורך המשחק כולו עד הניצחון החשוב.

המשחק השלישי בסדרה יתקיים ביום רביעי בעפולה.

לעפולה: ג'רמיין הול 33 (12 מ-17 מהשדה), גוני יזרעאלי 22 ו-6 אסיסטים, שמוליק ברנר 11 ו-5 אסיסטים, גור פורת 8, שי ברוך 6, יוסי דדון 5.

לחולון: אלכס קרקאמו 25 ו-15 ריבאונדים, עדי פרג 15, ריאן לקסר 14, מאיר בר דוד 11, אורן בן חמו 8, ליאור לוי 5, דור הופמן 2, אילן ברקוביץ' לא קלע (6 אסיסטים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully