וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נולאן: "אוסטפלד לא מבינה כדורסל"

11.4.2006 / 23:12

הזרות של רמה"ש, נולאן ופורד, תקפו את המאמנת: "האימונים ברמה של חטיבת ביניים, מנוהלים בצורה מביכה". אוסטפלד סירבה להגיב

יממה אחת בלבד אחרי ההפסד המביך של אנדה רמת השרון 86:84 להפועל ת"א בחצי גמר הפלייאוף, שסיים את העונה של הקבוצה בעלת התקציב הגבוה, תקפו היום (שלישי) צמד הזרות של אנדה, דיאנה נולאן ושריל פורד, את המאמנת אורנה אוסטפלד בתוכנית "חדשות הספורט" ובאתר ספורט 5.

"כולם יודעים ורואים שהיא לא יכולה לאמן כי היא לא יודעת מה היא עושה", אמרה נולאן על אוסטפלד בשיחה עם אתר ספורט 5, "הניצחונות שלנו היו מבוססים רק על כישרון ולא מעבר לכך. היא לא לימדה אותנו שום דבר באימונים, לא עשינו באימונים שום דבר - הם היו ברמה של חטיבת ביניים".

נולאן המשיכה: "אין לאוסטפלד שום יכולות אימון, היא לא מבינה את המשחק. כולם רואים את זה ואני עכשיו אומרת את זה. היא הייתה אומרת לנו דברים ברורים מאליהם – ריבאונד, מתפרצות - אנחנו צריכות מהלכים בהתקפה ששמים אותנו במצבי קליעה ואת זה לא היה לנו. יש לה מהלכים ברמה של תיכון שכולם מכירים וזה לא עובד. אי אפשר להיות מאמנת בלי להבין כדורסל. זה הזמן בשבילה לזוז הצדה ולהמשיך הלאה".

"היא אמרה שהיא לא רצתה שהעונה תסתיים ככה ושהיא נמצאת ברמת השרון כבר 20 שנה ותהיה שם עוד 20 שנה. פתאום שמענו שהיא מזכירה את השמות שלי ושל שריל (פורד) מספר פעמים, וכשרחל אוסטרוביץ' (יו"ר הקבוצה) תרגמה לנו הבנו שאורנה טוענת שאנחנו שתי שחקניות שאי אפשר לאמן ובאופן כללי הפילה עלינו את כל תיק הכישלון".

נולאן אף טענה בנוסף שהמועדון לא דאג לסדר להן כרטיסי טיסה חזרה לארה"ב ויצאה בהתקפה חריפה נגד הניהול של אנדה: "הם די שיטו בנו מההתחלה – באו לארה"ב עם חיוכים וכשהגענו ראינו שזה סיפור אחר לגמרי. הם חתכו את מריאנה ראגוז (שחקנית קנדית ששיחקה בעונה שעברה בהפועל ת"א) בלי להודיע לה והיא גילתה את זה דרך האינטרנט".

"הם אומרים שהם עושים הרבה למען כדורסל הנשים, אבל כשאתה בפנים אתה רואה כל כך הרבה דברים ואתה יכול לגלות את האמת. אמרו לנו למצוא כרטיסי טיסה בעצמנו, אבל אנחנו לא יודעות איך לעשות את זה כי אנחנו לא מדברות עברית. זה מביך איך שהם מנהלים את המועדון שלהם".

"לא היה כיף, לא אחזור לרמת השרון"

מוקדם יותר הייתה זו פורד, הסנטרית של הקבוצה, שהתפנתה לסכם את העונה וגם לא בחלה בביקורת כלפי אוסטפלד. "אני אוהבת את ישראל - את האנשים, האוכל, יש פה הרבה אמריקאים והרגשה של בית, אבל לרמת השרון אני לא אחזור. מבחינה מנטלית לא התחברנו ולא היה כיף", סיכמה פורד.

"אני מצפה ממאמנת שתהיה בנאדם רגיש, אני לא רוצה לפחד להגיד משהו כי יצעקו עליי. אורנה ניסתה אבל לא הצליחה להעביר את המסר. אחרי ההדחה מאירופה היא הייתה צריכה לתת ביטחון כי נשארו האליפות והגביע, אבל הציפיות באירופה היו כל כך גבוהות ששכחנו מהשאר. לפעמים היינו עושות על המגרש מה שאנחנו רוצות".

פורד, בתו של קארל מלון, טענה ש"לקבוצה עצמה לא היה אף אחד שתפס את תפקיד המנהיגה", והודתה ש"גם אני לא עשיתי את זה, אבל מטבעי אני לא קולנית ולא מנהיגה. המאמנים שלי בארה"ב יודעים את זה".

"רע שהפסדנו כי הביאו אותנו", היא סיכמה, "שחקניות שהן אולסטאריות, אבל זה לא הצליח. אולי אחזור לישראל, אבל רק לקבוצה אחרת. אני צריכה אווירה שונה לחלוטין. אני בכלל לא יודעת אם אשחק שוב מחוץ לארה"ב. זאת הייתה שנה ראשונה שלי בחו"ל ואולי גם אחרונה".

אורנה אוסטפלד סירבה להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully