וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הקאמבק של הטירוף

8.4.2006 / 18:19

עד לפני מספר שבועות הליגה נראתה סגורה. בסוף השבוע חיפה (0:2 על ב"ש), הכח (0:1 על ק"ש) הוכיחו אחרת. גם עכו וירושלים בתמונת העלייה

מחזור סוף השבוע בליגה הלאומית הוכיח שוב שאת הליגה הזאת אי אפשר לחזות. שבע קבוצות ייאבקו עד תום העונה על שני הכרטיסים לליגת העל. גם בתחתית לא רגוע.

הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:0

שתי הקבוצות היו חייבות את הנקודות אחרי התוצאות של יום שישי. באר שבע רצתה להתקרב להרצליה ולברוח לשאר, החיפאים רצו לנצל את הצפיפות בצמרת ולהצטרף למסיבה.

המחצית הראשונה התנהלה בקצב איטי והמשחק היה חלש מאוד. בדקה ה-43 בעט יוסי ג'אנח מ-18 מטרים כדור חזק שחלף סמוך לקורה, במה שהייתה ההזדמנות הבודדת ב-45 הדקות הראשונות. אלא שהבעיטה הזו סימנה על הבאות ובדקה ה-57 ג'אנח כבש. יובל אבידור הרים לרחבה וחלוץ הפועל חיפה הקדים את ההגנה של באר שבע, שסבלה מיום מחריד, וכבש. 9 דקות מאוחר יותר כבש ג'אנח הפעלתן את השני שלו אחרי שקיבל כדור עומק, התגבר על ינאי דרעי החלש, וכבש מול אסי רחמים. אחרי השער השני של חיפה חזרו הקבוצות לסורם ועד לסיום המשחק חזר להיות חלש ללא אירועים.

3 דקות לסיום קיבל דרקו ג'וקיץ' הבאר שבעי צהוב שני והורחק. החיפאים עושים את הדרך הביתה עם 3 נקודות וסיכוי ממשי לעלות ליגה.

הפועל רעננה - הפועל אשקלון 0:1

רעננה השיגה שלוש נקודות שהן למעשה כמו שש בקרב תחתית חשוב בין שתי הקבוצות, שממוקמות מעל לקו האדום. אבי מלכה כבש בדקה ה-12 את שער הניצחון של רעננה, שפתחה פער של 3 נקודות על אשקלון וןרמת השרון במאבק נגד הירידה. במידה ורמת השרון תנצח את הפועל ירושלים במשחק שישלים את המחזור ביום שני, תרד אשקלון אל מתחת לקו האדום.

משחקי יום שישי: נגמר לקריית שמונה הכח

המחזור ה-28 בליגה הלאומית יצא ביום שישי לדרך עם שלושה משחקים, שהניבו שלושתם תוצאות מרתקות.

הכח עמידר רמת גן - הפועל קרית שמונה 0:1

רק לפני שבוע חלמה קרית שמונה על ליגת העל, אבל אחרי ההפסד הביתי לעשרה שחקנים של הפועל באר שבע הגיע עמיר תורג'מן, שבשער ניצחון 2 דקות לסיום נתן את הנקודות להכח עמידר של מלמיליאן. עומאר סאני מקרית שמונה הורחק בדקת הסיום.

מכבי הרצליה - הפועל עכו 2:1

הפועל עכו, שניצחה 0:4 בגביע את מכבי ת"א בבלומפילד אבל הפסידה בבית למכבי באר שבע, השיגה את הנקודות במגרשה של המוליכה. אלון זיו כבש את הראשון בדקה ה-36, יניב לוזון השווה 5 דקות אחרי ההפסקה, אבל פטי נימבה כבש את שער הניצחון 12 דקות לסיום.


מכבי באר שבע - עירוני ראשון לציון 0:2

המאמן החדש של מכבי באר שבע, אהוד כחילה, ממשיך לעשות קסמים ומשיג ניצחון שני ברציפות. יבגני ג'וק כבש את הראשון 6 דקות לאחר ההפסקה, אלעד אלקרט כבש את השני בפנדל כעבור רבע שעה. חיים חג'ג' האורח הורחק 2 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully