וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ראשון לרמת השרון

30.3.2006 / 18:36

הפועל ת"א עשתה מה שאף קבוצה בארץ לא הצליחה לעשות, ניצחה 76:83 והישוותה את הסדרה ל-1:1. רמת חן ב-0:2 על חיפה/מוצקין

הערב (חמישי) נערך משחק מספר 2 בסדרות חצי גמר הפלייאוף לנשים. ההפתעה הגדולה הגיעה מהמפגש בין הפועל ת"א ורמת השרון, שם נחלו החניכות של אורנה אוסטפלד הפסד ראשון העונה במסגרת המקומית. במשחק השני עלתה רמת חן ליתרון 0:2 בסידרה מול חיפה/מוצקין אחרי ניצחון ביתי.

הפועל ת"א - אנדה רמת השרון 76:83 (1:1 בסידרה)

המשחק שפתח את הערב נערך בבית דני, בו אירחה הפועל ת"א את אנדה רמת השרון בפיגור 1:0 בסידרה. במשחק הקודם היתה הפועל ת"א קרובה מאוד להפתעה אך נוצחה לבסוף, וגם הפעם עשו המארחות הרבה צרות לרמת השרון, שהירבתה לאבד כדורים מול ההגנה של הפועל. הפועל ת"א הובילה לאורך כל המשחק, והצליחה לשמור על היתרון בסוף בעיקר בזכות משחק מצוין של דומיניק קאנטי, שסיימה את הערב עם 25 נקודות. הפועל יכלה לנצח בקלות, אבל עשתה טעויות שטותיות בשתי הדקות האחרונות שהחזירו את רמת השרון למשחק וגררו אותו לסיום מתוח.

קלעו להפועל ת"א: קאנטי 25, ווקר 19, וידוביץ' 18, לויצקי 11, דורי 7, נוי 3

קלעו לרמת השרון: נולאן 20, פורד18, לירון כהן ויוקוביץ' 12 כל אחת, גרינברג 5, אויהיי 4, מעוז 3, שוורץ 2

רועי אייזנברג, מאמן הפועל ת"א: "אני בהיי הכי גבוה שאפשר. לפני המשחק אמרתי שאנחנו מאמינים, אפילו שהיינו עם זרה פחות. האחרות השלימו את החסר. ידענו לחזור למשחק וניצחנו בצדק. לפני חודשיים כולם הספידו את הפועל ת"א, אבל הגענו לפלייאוף בזכות, והראנו זאת היום. כולן נתנו מעל ומעבר.

אורנה אוסטפלד: "אנחנו לא מתייחסות לזה כסדרה, אלא מנסות לנצח כל משחק ומשחק. אנחנו מסתכלות ליום שני, למשחק הבא. הן שיחקו יותר טוב מאיתנו והוציאו 100 אחוז מהקבוצה. האחוזים וההגנה שלנו היו חלשוים, הניצוצות לא מספיקים אל מול הטעויות שלנו. זה לא אנחנו הפסדנו, אלא הם ניצחו. אנחנו עדיין פייבוריטיות, למרות שקשה לנו נגד הפועל ת"א. נצטרך לעשות פחות טעויות במגרש שלנו".

מכבי רמת חן - חיפה/מוצקין 76:89 (0:2 בסידרה)

במשחק השני, הצליחה רמת חן לעלות ליתרון משמעותי של 0:2 בסידרה, לאחר שגברה על חיפה/מוצקין במגרשה. במפגש הראשון בצפון זה היה הרבה יותר צמוד ונגמר לאחר הארכה, רמת חן, שסיימה שלישית, יכולה לגמור את הסיפור כבר במפגש השלישי.

"זה הפלייאוף, זה הזמן הכי טוב", אמרה בסיום שירי שרון שסיימה עם 16 נקודות ו-4 אסיסטים לאתר ספסל. "לא קל לשחק נגדן אף פעם, אבל עדיין זה תלוי בנו המשחקים האלה. הן חיות מהטעויות שלנו והפעם לא נתנו להן את התענוג הזה של לחזור למשחק. אני שמחה שניצחנו ככה כדי שנבין שזה לא חייב לקרות לנו, זה קטע מנטלי ואני שמחה שהתגברנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully