וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו חתם במיאמי

30.3.2006 / 16:57

החלוץ הברזילאי עזב את ואסקו דה גמה ללא הודעה מוקדמת וחתם בקבוצה בה משחק כבר זיניו. 12 נקודות הופחתו לפניארול בגלל רצח

רומאריו, חלוצה הותיק של ואסקו דה גמה, שם קץ לשמועות על פרישה שלו, או על מעבר לקבוצה אחרת בברזיל, אחרי שחתם במיאמי מהליגה האמריקאית. פ.צ. מיאמי לא משחקת ב-MLS, הליגה היותר ידועה בארצות הברית, אלא ב-USL, ליגה מתחרה, הכוללת גם היא קבוצות מרחבי ארצות הברית, כמו גם מקנדה ופוארטו ריקו. החלוץ הברזילאי הבריז בתקופה האחרונה מאימוני קבוצתו הברזילאית, ולמעשה עזב אותה ללא הודעה מוקדמת, אחרי שמתח ביקורת על חבריו לקבוצה. במיאמי משחק זיניו, שזכה עם רומאריו בגביע העולמי ב-1994. את הקבוצה הממומנת על ידי גוף ברזילאי, מאמן צ'יקיניו דה אסיס, גם הוא מברזיל. ה-USL תפתח ב-21 באפריל.

עונש על רצח גרסת אורוגוואי: הפחתת 12 נקודות

התאחדות הכדורגל האורוגוואית הפחיתה 12 נקודות ממאזנה של פניארול. ב-11 במארס רצחו אוהדי הקבוצה, אוהד של קבוצת צ'רו אחרי משחק בין שתי הקבוצות, בשעה שזה עמד עם משפחתו וחיכה לאוטובוס. הליגה האורוגוואית הוצאה לפגרה כפוייה ותשוב רק השבוע. לצ'רו הורדו 6 נקודות, אחרי שבאותו יום אוהד שלה דקר ופצע אוהד של פניארול.

בראגה יאמן את קורינתיאנס

אדמר בראגה מונה למאמנה הקבוע של קורינתיאנס. בראגה החל לעבוד במועדון הפאר, אחרי שמוקדם יותר החודש התפטר מאמן הקבוצה, אנטוניו לופז. בראגה בן ה-61 העביר את מרבית הקריירה שלו כמאמן כושר ועתה קיבל את הג'וב היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully