וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום עשיתי את העבודה"

22.3.2006 / 20:24

יעקב שחר התלונן על השוער שלו, דוידוביץ' הגיב בהדיפת שני פנדלים מכריעים של מכבי פ"ת, שהעלו את מכבי חיפה לחצי הגמר

מכבי חיפה ומכבי פ"ת השלימו הערב את שלב רבע גמר גביע המדינה במשחק בקרית אליעזר לעיני 2,000 צופים בלבד. הירוקים שאפו להשלים את חלום הטראבל ולהתאושש משני ההפסדים בליגה להפועל ת"א ולבית"ר ירושלים, אבל המשיכו להציג יכולת לא משכנעת, גם מול עשרה שחקנים של מכבי פ"ת (דוברובין הורחק בדקה ה-90). בסופו של דבר, בבעיטות ההכרעה מ-11 מטר, היה זה שוב ניר דוידוביץ' שהציל את הקבוצה, אחרי שהדף שני פנדלים מתוך החמישה. רק לפני כמה ימים יעקב שחר ביקר את השוער שלו על השער שספג מול בית"ר ירושלים. התשובה של דוידוביץ' הגיעה מהר.

מכבי פ"ת, מצדה, אחרי שברחה ממאבקי התחתית ועלתה למקום השביעי בטבלה, שיחקה משוחרר וגילתה עדיפות על פני האלופה. שחקניו של לוזון הגיעו ללא מעט הזדמנויות, אבל הרבו להחמיץ. אחרי 120 דקות ללא שערים, המשחק הלך לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים. סולי צמח החמיץ את הבעיטה המכריעה, אבל לא הצליח להכניע את שוער מכבי חיפה. בסיום 3:4 למכבי חיפה, פ"ת בחוץ.

מכבי חיפה מצטרפת להפועל ת"א, לבני יהודה ולבני סכנין בארבע האחרונות בגביע המדינה.

מהלך המשחק

דקה 2 - גוסטבו בוקולי מנסה לבדוק את הערנות של אוהד כהן בבעיטה מרחוק, הכדור עובר מעל למשקוף.

דקה 7 - הזדמנות מצוינת לפ"ת. סטניסלב דוברובין מוצא את סלים טועמה חופשי מול דוידוביץ', אבל טועמה בועט מקרוב מעל למשקוף.

דקה 18 - נאור פסר פורץ קדימה מימין, עובר את אדורם קייסי ובועט חזק מעל למשקוף.

דקה 20 - ליאור רפאלוב בועט בין שני מגינים החוצה.

דקה 31 - סלים טועמה קיבל כדור ברחבה מדוברובין, ועל פינת תיבת החמש במקום לבעוט לשער החליט למסור, אבל הגנת חיפה הצליחה להרחיק.

דקה 35 - הגנת חיפה אפשרה להתקפת פתח תקוה להתנהל בחופשיות, קלדיירה בעט מ-20 מטר לשער של דוידוביץ', שהצליח רק להדוף. דוברובין את הריבאונד שלח מעל לשער, אך הקוון ממילא סימל נבדל.

דקה 51 - פסר הרים כדור מסוכן לרחבה, אבל טועמה פספס את הכדור ואיבד את ההזדמנות הנוחה.

דקה 52 - רוני לוי החליט להכניס את מיכאל זנדברג במקום לורפיסה החלש.

דקה 60 - פטריק סופו בעט חזק מ-30 מטר, דוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 65 - גוסטבו בוקולי עבר שני שחקנים, ובעט חזק מ-18 מטר, אוהד כהן במקום.

דקה 67 - סלים טועמה פרץ במהירות, הגיע עד לסף הרחבה, ומסר לאדרי שנכנס למשחק שניות ספורות לפני. אדרי מ-8 מטרים בעט היישר לרגליו של דוידוביץ'.

דקה 90 - החמצות דרמטיות של מכבי פ"ת. כפיר אדרי נשאר אחד על אחד עם דוידוביץ, אבל בעט היישר לגופו. פטריק סופו קיבל את הריבאונד ובעט, אך חרזי הציל בקושי מהקו.

דקה 90 + 2 - דוברובין בפעולה טיפשית מקבל את הצהוב השני, ומורחק בכרטיס אדום. מכבי פ"ת תשחק את ההארכה עם עשרה שחקנים.

דקה 94 - טעות גדולה בהגנה של מכבי פ"ת, הרמה לרחבה הגיעה לקולאוטי חופשי לגמרי במרחק חמישה מטרים מהשער, אבל קולאוטי הופתע ולא הצליח לבעוט.

דקה 111 - בעיטה יפה של דירסאו מ-20 מטר חמקה ליד הקורה של אוהד כהן. גם ההארכה מסתיימת ללא שערים, שתי הקבוצות הולכות לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

פנדלים:
עידן טל בועט ראשון, חזק לפינה הימנית, פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

איסמעיל עאמר בועט למרכז השער, פנימה. 1:1.

רוברטו קולאוטי בועט ימינה, אוהד כהן עוצר. עדיין 1:1.

סלים טועמה בועט חלש למרכז השער, ומחמיץ גם הוא. עדיין 1:1.

בוקולי בועט טיל היישר לפינה השמאלית, 1:2 לירוקים.

נאור פסר בועט חזק שמאלה, וכובש. 2:2.

חאבייר דירסאו בועט לפינה השמאלית, פנימה. 2:3 לחיפה.

דובב גבאי הצעיר בועט למרכז, שער. 3:3.

אדורם קייסי בבעיטה חזקה שמאלה, 3:4 לירוקים.

סולי צמח בועט חלש ימינה את הבעיטה האחרונה, דוידוביץ' במקום. חיפה עולה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', קלמי סבן, אלון חרזי, אריק בנאדו (חיים מגרשוילי, 75), אדורם קייסי, פרננדו לורפיסה (מיכאל זנדברג, 52), חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (עידן טל, 77), שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, נאור פסר, מוראד מגמאדוב, פאבריציו ג'ובאניני, קובי גנון, סולי צמח, אנדרה קאלדיירה (אסמעיל עאמר, 81), סטניסלב דוברובין, סלים טועמה, שי דוד (כפיר אדרי, 66), פטריק סופו (דובב גבאי, 98).

עידן טל: "דברים הולכים קשה"

עידן טל אמר אחרי המשחק: "בחודש האחרון דברים הולכים יותר קשה יותר ממה שציפינו. יכול להיות שזו עייפות, כי השחקנים האלו משחקים כל השנה, גם בנבחרות ובמוקדמות הצ'מפיונס ליג. מתחילת השנה עזבו שחקנים, והצטרף במקומם רק אחד בפגרה בינואר. יכול גם להיות שכל העניין של החוזים משפיע על הקבוצה, למרות שלא נראה לי שזה משפיע על כל אחד ואחד.

"המשחק היום היה המשך ישיר של החודש האחרון. גם בחודש האחרון עבדנו וניסינו לשחק את המשחק הטוב שלנו, אבל זה לא תמיד לא תמיד הלך. במשחק הזה היינו בסדר, אבל לא כמו שרגילים לראות את מכבי חיפה שולטת, כשאתה מרגיש שיש קבוצה ברמה אחת או שתיים מעל הקבוצה היריבה. אנחנו עדיין הקבוצה הכי טובה, ומשחקים את הכדורגל הכי יציב ואטקרטיבי.

"היום לא הייתי כשיר במאה אחוז, אבל כשרוני לוי אמר לי לבוא שמחתי, ומצד שני פחדתי על הגוף. יש לי כמה מקומות רגישים שמנוחה הייתה עוזרת להם, אבל ננוח אחרי העונה. חשוב לעבור את המשחקים שנותרו הכי טוב שאפשר. אם היינו מסיימים בתיקו את המשחקים מול הפועל ת"א ובית"ר ירושלים, סיפור האליפות כבר היה גמור, למרות שגם עכשיו ההפרש הוא גבוה מספיק".

לגבי הצטרפותו לבולטון, אמר טל: "חסר רק משהו פורמלי, ואין לי בעיה לחכות. הם כבר הודיעו שאני מצטרף באתר הרשמי שלהם. אני אהיה שחקן בולטון בעונה הבאה, אלא אם כן יקרה משהו חריג מאוד, שאני לא מאמין שיקרה. רונן קצב? לא רלוונטי".

ניר דוידוביץ': "אני לא גיבור, אני בסך הכל עושה את המוטל עליי, ואני שמח שהיום עשיתי את העבודה. לא הולך לקבוצה בתקופה האחרונה, ואני חלק מזה, אבל היום ניצחנו וזה מה שחשוב. הצהרתי כבר כמה פעמים: אני רוצה להישאר במכבי חיפה".

כפיר אדרי: "אכזבה גדולה מאוד. הצגנו משחק טוב והגענו להמון מצבים. עד ההרחקה היינו עדיפים, ואחריה הם לחצו, אבל לא הגיעו למצבים ממשיים. פנדלים זה עניין יותר של מזל, ולא מי יותר טוב. כמו שלפני שבועיים לא הגיע לנו ועלינו שלב, ככה היום אנחנו היינו עדיפים, ולא עלינו. אנחנו יודעים שאין צדק בכדורגל.

"אנחנו עדיין בסכנת ירידה. אומנם פער של 7 נקודות מסכנין, אבל זה לא פער גדול. סכנין סיימה את סדרת המשחקים הקשים, יש לה מאמן חדש שהביא לה רוח חדשה, ולא יהיה קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully