וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק מונדיאל: מה משותף למיקל אסיין ולעבדול ראזאק?

15.2.2006 / 14:26

שניהם זומנו לסגל גאנה לקראת משחק ידידות מול מקסיקו. סטפאן קשי פוטר מאימון נבחרת טוגו, בלגיה והולנד רוצות לארח המונדיאל ב-2018

זימונים מעניינים לסגל נבחרת גאנה, לקראת משחק הידידות שתערוך גאנה מול מקסיקו (במשחק שייערך בדאלאס בחודש הבא). לסגל זומנו ארבעה שחקנים מהליגה הישראלית: סמי אג'יי ממ.ס אשדוד, ג'ון פנטסיל מהפועל ת"א, עמנואל פפו מהפועל כפ"ס, והמוזמן החדש: איברהים עבדול ראזאק ממכבי נתניה.

עבדול ראזאק יוכל לשתף פעולה עם קשר צ'לסי, מיקל אסיין, שזומן אף הוא לסגל, אחרי שנעדר מאליפות אפריקה בעקבות פציעה. מאמן נבחרת גאנה האשים את אסיין וצ'לסי בביום פציעה, דבר שהרתיח את המאמן הפורטוגלי שתקף בחזרה את הקולגה שלו. אתמול הסאגה הזאת הסתיימה, כשאסיין זומן בחזרה לסגל. כזכור, גאנה העפילה למונדיאל והוגרלה לבית המוקדם עם צ'כיה, איטליה וארה"ב.

עוד באפריקה, סטפאן קשי, מאמן נבחרת טוגו, פוטר מתפקידו לאחר שהנבחרת הפסידה את שלושת משחקיה באליפות אפריקה האחרונה שנערכה בקהיר. קשי, קפטן ניגריה לשעבר, הספיק גם להסתכסך עם חלוץ הנבחרת, עמנואל אדאביור, שבעקבותיו נעדר החלוץ (שחתם בארסנל) משני משחקיה האחרונים של הנבחרת. בעקבות זאת החליטה ההתאחדות לשחררו מתפקידו.

הולנד ובלגיה מעוניינות לארח ביחד את מונדיאל 2018. אחרי ששתי המדינות אירחו יחד בהצלחה את אליפות אירופה בשנת 2000, הפעם הן יתחרו על המועמדות עם אנגליה, רוסיה וספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully