וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל עשר בהרצליה

13.2.2006 / 18:56

10 שחקני הקבוצה ניצחו את הכח ופתחו פער 10 מהמקום השלישי. הפועל ב"ש התבססה במקום השני, תיקו בין ירושלים למכבי ב"ש

מכבי הרצליה עשתה בסוף השבוע צעד חשוב בדרך לחזרה לליגת העל, כשניצחה את הכח עמידר 1:2 ופתחה פער של 10 נקודות מהמקום השלישי.

יניב לוזון כבש את שער היתרון להרצליה בדקה ה-11, אבל הצהובים איבדו את חיים מלכה שהורחק בדקה ה-40. שער נגיחה של עמיר תורג'מן 13 דקות לסיום נתן תקווה לאורי מלמיליאן, אבל מאהראן ראדי כבש את שער הניצחון 9 דקות לסיום.

הפועל קריית שמונה פיספסה ביום שישי הזדמנות מצוינת לעלות למקום השני בטבלה, לפחות זמנית. חניכיו של אייל לחמן יצאו למשחק חוץ מול קבוצת התחתית של הפועל אשקלון, שבעת הבעיות, שמאמנה מישל דיין התפטר במהלך השבוע, וחזר בו לאחר מספר ימים.

דווקא שי אהרון כבש ראשון, בדקה ה-25, והעלה את אשקלון ליתרון מפתיע 0:1. כעבור ארבע דקות כבשה אשקלון שער שני, אלא שלשערה היא. אביב חדד, היה זה שהבקיע את השער העצמי והשווה את התוצאה ל-1:1. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה. 1:2, מהפך. חלוץ הרכש הצרפתי, בעל האזרחות מחוף-השנהב, סרז' איילי כבש והעלה את קריית-שמונה ל- 1:2.

אשקלון הוכיחה אופי, לא נשברה, והשיגה שוויון. זוהר מאיר כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-77, והעניק לקבוצתו נקודה יקרה במאבקי התחתית.

גם הפועל עכו פיספסה הזדמנות מצויינת לחלוף על פני הכח. העכואים הגיעו כפייבוריטים ברורים למשחק מול עירוני ראשון לציון, אלא שחניכיו של אבי פיטוסי, המשיכו בפורמה הטובה ולא נתנו להתקפת עכו לפתח את הגנתם. כשנראה היה שהמשחק החלש ייגמר בתיקו מאופס, כבש יוסי יונה הצעיר בדקה ה-88, והעניק לראשון לציון נצחון חוץ מצויין 0:1.

הקבוצה השלישית שפספסה הזדמנות לעלות למקום השני היא הפועל חיפה, שסיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול הפועל רעננה.

הפועל ב"ש סגרה את המחזור בניצחון ביתי חשוב, 1:2 על עירוני רמה"ש, שבזכותו היא פתחה פער של 4 נקודות מהכח. דווקא האורחים היו אלה שעלו ליתרון משער של שרקאלי שאנגליה בדקה ה-53. ינאי דרעי הישווה הדקה ה-78 ויחיאל צגאי כבש את שער הניצחון לב"ש 4 דקות לסיום.

במשחק של יום שני סיימו הפועל ירושלים ומכבי באר שבע בתיקו 1:1. שרון לוי העלו את האורחת מהתחתית ליתרון של 0:1 בדקה ה-7. 7 דקות לסיום השווה אסי טובי הותיק ל-1:1. מכבי באר שבע עם 19 נקודות, אחת פחות מהמקום ממנו נשארים בלאומית. ירושלים שמינית עם 24 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully