וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול באורווה

21.5.2005 / 21:23

נכון שהמשחק בין הפועל פ"ת למכבי ת"א היה חסר משמעות לחלוטין, אבל שמונה שערים בשיוויון 4:4 סיפקו את הסחורה

מכבי ת"א, שהגיעה מעודדת אחרי הזכייה בגביע ביום שלישי, כבר התחילה לחגוג בדקה ה-41, אז ברוך דגו העלה אותה ליתרון 0:3 באורווה. נכון, הצהובים כבר סיימו את העונה, אבל האוהדים הנאמנים שהגיעו לפ"ת כל כך רצו לראות את הקבוצה שלהם משיגה ניצחון משכנע (בניגוד לגמר) ולסיים את העונה בטעם מתוק.

דרור קשטן נראה כעוס מאוד בסיום המחצית הראשונה, והבעת פניו רמזה על המהפך במחצית השנייה. כך הובקעו להם עוד ארבעה שערים (קייסי, יבוריאן, יחיאל וארבייטמן), שכמעט חוללו מהפך ענק. למזלה של מכבי ת"א, היא קיבלה לקראת הסיום קצת עזרה מהשופט מנשה משיח, ששרק לפנדל מפוקפק, אותו הפציץ לרשת סאלם אבו סיאם.

הפועל פ"ת סיימה את משחק הבית האחרון עם ארבעה שערים והיא נשארת במקום השישי. מכבי ת"א נותרה במקום השמיני, עם 4 נקודות יותר מיריבתה העירונית, שכבר לא תוכל להדביק אותה.

יומן אירועים

דקה 15 - ברונו הייס קיבל כדור בזכות טעות של ההגנה הפתח תקוואית, עצר אותו (ספק עם היד) וכבש מקרוב את ה-0:1 של מחזיקת הגביע.

דקה 18 - פתח תקווה כמעט משווה. נגיחה של אבי יחיאל נהדפת בקושי על ידי גל ניר. שלומי ארבייטמן עט על הריבאונד, אך הנגיעה שלו חלשה והפעם גל ניר תופס את הכדור על הקו.

דקה 27 - 0:2 למכבי ת"א. קובי מוסא פורץ מימין כשאף אחד מהגנת פ"ת לא מפריע לו. מוסא מקשית כדור רוחב מדויק לארז מסיקה, שנוגח פנימה.

דקה 41 - מכבי כבר ב-0:3 אחרי מבצע קבוצתי נהדר שהסתיים בהגבהה של מסיקה ובראש של ברוך דגו.

דקה 45 - בעיטה חופשית של אדורם קייסי ברגל שמאל, הופכת לשער יפה מהצד השני, תוך ניצול טעות בכיסוי השער של גל ניר. 1:3.

דקה 50 - טעות נוספת של גל ניר, החזירה את הפועל פתח תקווה למשחק. השוער, שהחליף את שטראובר, הדף כדור קרן לא טוב למשקוף שערו. הכדור נחת על הראש של יבוריאן, שאמר תודה וחגג 2:3.

דקה 63 - ארבייטמן החמיץ הזדמנות להשוות לאחר התקפה יפה של פתח תקווה. הנגיחה האקרובטית שלו מקרוב נהדפה על ידי גל ניר.

דקה 67 - ארבייטמן לא נותר חייב ומהר מאוד החזיר עם ה-3:3 המדהים של המלאבסים, אחרי נגיחה נהדרת מבישול של קייסי.

דקה 73 - הקבוצה של קשטן רצתה ניצחון ובסופו של דבר השיגה את המהפך הבלתי נמנע, עם עוד הגבהה יפה של קייסי משמאל וועוד נגיחה מדוייקת של ארבייטמן הלא מכוסה. 3:4 להפועל פ"ת.

דקה 86 - מנשה משיח מעניק פנדל מוזר למכבי תל אביב, לאחר שנראה כי הכדור נגע בידו של סאלם אבו סיאם ברחבת פתח תקווה. אבו סיאם עצמו משווה מהנקודה הלבנה. 4:4.


הרכב הפועל פ"ת: קובי שאלו; קלמי סבן, אריק חיימוביץ', אדורם קייסי, אבי יחיאל; גיא שמיר, עומר בוקסנבוים (יוקאן, 46), יוסי שבחון, דניאל פייטרס; איליה יברויאן, שלומי ארבייטמן.

הרכב מכבי ת"א: גל ניר; קובי מוסא, מושיקו מישאלוף (ביטון, 80), אבי סטרול, סאלם אבו-סיאם, ליאור ז'אן; שוקי נגר, ארז מסיקה (שפונגין, 66), ברוך דגו (פרוחננקובס, 76), ברונו הייס; אמיל אמבמבה.

קלינגר: "ניצחון שהיה מונח בכיס חמק לנו"

מאמנה של מכבי ת"א ניר קלינגר, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "ממש לא נהניתי. זה משחק שמהנה את הצופים אבל לא את המאמנים. במחצית הראשונה שיחקנו נכון אבל ההגנה שלנו ומשחק הראש לא הגיעו למשחק. כל הגולים של פ"ת היו ממצבים נייחים והגבהות. חבל, ניצחון שהיה מונח בכיס חמק לנו, וחבל".

על טעות השיפוט של מנשה משיח, שפסק לפנדל לא מוצדק למכבי ת"א אמר קלינגר: "אני לא ראיתי פנדל, אבל משיח הוא שופט מצויין ואם הוא שרק כנראה שהיה".

על ההכנות לעונה הבאה: "אנחנו עובדים, מנסים לשדרג את הקבוצה בעמדות שנצטרך יש בסיס טוב של שחקני בית ועליהם צריך להוסיף ניסיון ומנהיגות, שהיו חסרים השנה. תהיה קבוצה איכותית שתתן הצגות טובות. אני מניח שהיא תהיה קבוצה יותר חזקה".

ולסיום, על פרשת נמני: "תחכו בסבלנות שבוע ימים והכל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully