וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איצ'ה בסיום ליגת הנשים: זו שנה שנרצה לשכוח

ליאור וייץ

1.6.2004 / 8:35

באירוע ססגוני ועשיר שכחו לרגע קבוצות הנשים את כל הבעיות התקציביות, חילקו גביעים למצטיינות ודיברו על עתיד טוב יותר. עכשיו הולכות הבנות לליגת הקט-רגל, שם לא צריך כסף

ליגת הנשים בכדורגל, שידעה העונה את אחת העונות הקשות ביותר מאז שהחלה לפעול לפני כ-5 שנים, סיכמה אמש באירוע ססגוני ועשיר את העונה בהשתתפות קבוצות הליגה – השחקניות, הצוותים המקצועיים והמנהליים. כזכור, בעונה הנוכחית לא הוכתרה אלופה כיוון שהליגה לא הגיעה לסיומה. התואר היחיד שכן חולק השנה הוא גביע המדינה בו זכתה מכבי חולון כשניצחה בגמר 0:2 את אס"א ת"א. גם ההצלחה של נבחרת הנשים, עם שני הנצחונות הביתיים על אסטוניה וקזחסטן, שמעמידים אותה בעמדה מצויינת לסיים את הבית המוקדם במקום הראשון במסגרת קדם אליפות אירופה, היתה סיבה לחגיגה.

מכבי חולון, שהיא גם הקבוצה החזקה בארץ, אירחה את האירוע. לא כל הקבוצות הגיעו כיוון שקיים סכסוך בין קבוצתו של שמעון מימון, יו"ר ועדת הנשים בהתאחדות, לבין 3 קבוצות בליגה: אס"א ת"א, הפועל פ"ת והפועל ב"ש. אלו שכן הגיעו קיבלו מגני הוקרה מההתאחדות על עונה לא קלה שלמרות הכל הצליחה להחזיק מעמד.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, פנה אל בנות חולון, מחזיקות הגביע ומי שסיימה את העונה במקום הראשון, ואמר: "הבאתן הרבה כבוד וגאווה לעיר. בשם כל התושבים תודה לכם. אולי קבוצת הבוגרים צפרירים חולון, שירדה העונה ליגה, תלמד ממכן משהו".

איצ'ה מנחם, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר בטקס: "אני מברך את מכבי חולון על הזכייה בגביע לא רק כיו"ר ההתאחדות, אלא גם כתושב העיר חולון. חבל שאנשי משרד הספורט (שהוזמנו לאירוע אבל לא הגיעו ל.ו) אינם כאן כי היו לי דברים לא כל כך נחמדים לומר להם. זו היתה עונה מאד לא קלה, עונה שנרצה לשכוח. כולי תקווה שהעונה הבאה תהיה טובה יותר. ברכות לנבחרת על ההצלחות שלה וכולנו מחזיקים לה אצבעות שתעפיל לאליפות אירופה לראשונה בתולדותיה". על שמעון מימון אמר איצ'ה: "בלעדיך לא היתה לנו ליגה. עשית דבר מדהים העונה בתקציבים זעומים ועל כך מגיע לך כל הכבוד".

שמעון מימון, יו"ר ועדת הנשים בהתאחדות, הודה לאיצ'ה על המאמצים להחזרת המשחקים בארץ, בנשים ובגברים. "אין ספק שזה העלה את המורל אצל כולנו ועזר להצלחה בנבחרת. בתקווה לשנה הבאה מוצלחת יותר".

החל מהשבוע הבא, ועד תחילת העונה הבאה באוקטובר, עוברות הבנות למעין ליגת קיץ – ליגת הקט רגל. 14 קבוצות יהיו בליגת הקט רגל. המשחקים יתקיימו בשיטת ליגה כשארבעת הקבוצות שתסיימנה ראשונות ישחקו בפיינל פור שייערך בחוה"מ סוכות כשבסיומה תוכרז אלופת הקט רגל. אירוע הפתיחה של הליגה, כמו גם המחזור הראשון של הליגה, ייערך בשבוע הבא באילת במלון קלאב הוטל הנותן חסות לליגה. בנוסף ייערך משחק חגיגי בין נבחרת הנשים לנבחרת הגברים שישודר בשידור ישיר בספורט 5. גם כל מחזורי ליגת הקט רגל יצולמו ויסוקרו על ידי ספורט 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully