וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן אמר שיש לו קבוצה, עכשיו מאמינים לו

1.5.2004 / 21:48

לאחר תשעה משחקים ללא ניצחון, כשנתניה נושפת בעורף וכשהיא בפיגור 0:1. חזרו אסולימה להציג את הכדורגל מתחילת העונה

אייל לחמן כבר מדבר על גביע המדינה ביום רביעי מול אשדוד. צודק. כפי שסכנין שיחקה הערב, היא בהחלט יכולה להתרכז כבר בגביע, כי בליגה היא כנראה תישאר.

תיאור המשחק

מחצית ראשונה:

שתי הקבוצות פתחו באיטיות את המשחק, גישושים בשפת הכדורגל. בדקה ה- 13, טומיסלב ארצג הוכשל ע"י שלאעטה ומנור חסן בעט את הפנדל פנימה, 0:1 לפ"ת. כעבור שתי דקות בלבד סכנין מצאה את השיוויון. כדור קרן של סכנין לא הורחק טוב, מיעארי שלח כדור רוחב והמגן אטצ'י הלא מכוסה דחק מקרוב, 1:1. סכנין שלטה במגרש עד סיום המחצית, בניצוחם של לימה ואסולין אבל לא מצאה את הרשת.

מחצית שנייה:

את המחצית השנייה כולה אפשר לסכם ב- 120 שניות, אולי השניות שהשאירו את סכנין בליגה. בדקה ה-60 זה התחיל עם גניבת כדור של לימה מצד ימין ומסירת רוחב לרחבה. גנאים היה שם כדי לדחוק פנימה שער בכורה בליגת-העל ולקבוע 1:2 לסכנין. אחרי דקה שוב לימה פרץ מצד ימין ומסר כדור אלכסוני שמאלה לאסולין, שהמשיך פנימה, 1:3. אסולין יכול היה להשלים צמד לאחר דקה נוספת כשהוא נותר מול השוער רפי כהן אך הוא בעט מעל המשקוף. בדקה 68 נותרה פ"ת בעשרה שחקנים. ברק בכר פגע בגנאים ללא כדור והורחק. סכנין מנצחת לראשונה לאחר תשעה משחקים ומתרחקת כדי שש נקודות מהקו האדום.

הרכבים

הפועל פ"ת: רפי כהן, ברק בכר, מריו אוסיבוב, אבי יחיאל, איגור טומאשיץ', עבד רבאח (שלומי אדרי 65), אמיר אלקריף, אלנתן סלמי, מנור חסן, מילנקו קובאצ'יץ', טומיסלב ארצג.

בני-סכנין: קמארה קומוקו, נידאל שלאעטה, ארנסט אצ'יטי, אבי דנן, מהארן אבו רייא, תומר אליהו, סאמר מיעארי, באסם גנאים, רפי כהן, ליאור אסולין, גבריאל לימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully