וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי חולון ואס"א ת"א העפילו לגמר הגביע

ליאור וייץ

20.4.2004 / 20:27

חולון הביסה את הפועל פ"ת 0:8, אס"א ת"א גברה על הפועל ב"ש 1:5. ראשי הקבוצות עדיין מתלבטים לגבי המשך השביתה

משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים בכדורגל התקיימו היום באצטדיון העירוני בנס ציונה כשבחצי הגמר הראשון הביסה מכבי חולון את הפועל פ"ת 0:8 ובחצי הגמר השני גברה אס"א ת"א על הפועל ב"ש 1:5.

עוד לפני המשחקים, שלוש מהקבוצות - אס"א ת"א, הפועל פ"ת והפועל ב"ש איימו אתמול שלא להתייצב למשחקים בגלל המחסור בתקציב, אבל בסופו של דבר, ההנהלות הסכימו ביניהם פה אחד שלא לבזות את המעמד.

יו"ר ועדת הנשים בהתאחדות לכדורגל, שמעון מימון, הבהיר לראשי הקבוצות כי שרת החינוך, התרבות והספורט, לימור לבנת, אישרה העברת 15 אלף שקל לכל הקבוצות, כדי לאפשר את הופעתן במעמד הרם. ההבהרה לא ממש שיכנעה את ראשי הקבוצות, המחכים למענק שהובטח להם ממועצת ההימורים, בסך 100 אלף שקל. בסופו של דבר החליטו שם המשיך את המאבקים בדרכים אחרות.

עדיין לא ברור האם משחקי חצי הגמר היום היו רק אירוע חד פעמי והקבוצות ימשיכו בשביתה, או שמא הקבוצות יקבלו את ההקצבה החד פעמית ותמשכנה בליגה, בגביע ובאימוני הנבחרת שאמורה לשחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

מכבי חולון - הפועל פ"ת 0:8

אתר 'כחול' מתאר: בנות הפועל פ"ת נשברו מהר מדי וירדו בתום המחצית עם 5 שערים לחובתם, מתוכם 4 שערים של סילבי ז'אן שניצלה את תמימות ההגנה של הכחולות ולא הייתה ניתנת לעצירה. במצב 0:2 במחצית הראשונה הייתה הזדמנות להפועל פ"ת לחזור למשחק כאשר דניאל סופר הוכשלה ברחבה באופן ברור, אבל לא קיבלה פנדל, מה עוד שגם היא הוכשלה ע"י השחקנית האחרונה בהגנה, מה שהצריך גם כרטיס אדום לחובת חולון.

דניאל סופר וקארין סנדל הגיעו למספר מצבים, אך לא ידעו לתת את הפוש האחרון ולעשות שער לטובת הפועל פ"ת. גם נתי חג'ג', הפליימייקרית של הקבוצה, לא הייתה במיטבה וזה השפיע על מהלך המשחק.

במחצית השנייה שתי הקבוצות נראו עייפות וחולון כבר לא שלטו במשחק, אך שחקניות הפועל פ"ת לא ידעו לנצל את המומנטום לטובתן וחטפו עוד שער. בסביבות הדקה ה-75 לאחר הגבהת כדור לרחבת פ"ת, שירלי אוחנה מהפועל פ"ת עצרה את הכדור ביד וקיבלה על כך כרטיס אדום ופנדל לטובת מכבי חולון אותו הן כבשו ועלו ל-0:7. עד סיום המשחק הצליחו חולון להשחיל עוד שער וקבעו את תוצאת הסיום, 0:8 לחולון.

אס"א ת"א - הפועל ב"ש 1:5

משחק חצי הגמר השני היה כבר הרבה יותר שקול. אס"א ת"א הגיעה פייבוריטית למשחק אבל במשך כל המחצית הראשונה לא השכילה לכבוש ולא שער אחד, דבר שלא קרה לה העונה עדיין, והשחקניות ירדו למחצית בתיקו 0:0 שנתן תקווה לבנות מב"ש.

אלא שהמחצית השניה היתה כבר סיפור אחר לגמרי ושחקניות אס"א הוכיחו את יתרונם ובעיקר את הכושר הגופני העדיף והצליחו לשבור את הגנת ב"ש פעם אחר פעם בדרך לכבוש חמישה שערים. שחקניות ב"ש הגיבו רק בשער בודד מצידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully