וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההפסד בליגה לנצרת דווקא עזר לנו הפעם"

ליאור וייץ

14.4.2004 / 18:40

יוסי מזרחי, מאמן אשדוד, לאחר הנצחון 1:2 על אחי נצרת שמעלה אותם לחצי הגמר. הולצמן כבש את שער הנצחון בפנדל 5 דק' לסיום

כשדיברו בתחילת העונה על כך שאשדוד הולכת על אחד התארים הגדולים, ואלי אפילו על שניהם, אף אחד לא היה מופתע. אבוקסיס, רביבו ועוד סגל שחקנים חזק ביותר היו בהחלט מפתח להצלחה העונה.

אלא שאז הגיעו שרשרת ההפסדים, העזיבה של אבוקסיס, ההתפטרות של אלישע, הפציעה של רביבו וההתדרדרות לתחתית. אז כבר דיברו של שם הישרדות בלבד.

אבל היום, אחרי הנצחון 1:2 על נצרת ברבע הגמר הגביע, אשדוד פתאום הופכת לקבוצה לגיטימית לזכייה בגביע והאוהדים הצהובים-אדומים אולי בכל זאת יזכו לראות תואר ראשון בתולדותיהם.

תקציר המשחק

המחצית הראשון היתה שייכת לנצרת ששלטה במשחק והגיעה ללא מעט הזדמנויות אבל דווקא אשדוד, בהתקפה הראשונה שלה במשחק, היתה זו שעלתה ליתרון ראשון. אילן בכר העלה כדור מאגף ימין בדקה ה-12. לאיוש טיארק, ההונגרי של אשדוד, מצא את עצמו חופשי ובעט מ-7 מטר ברגל ימין. הכדור נהדף על ידי שחקן אשדוד אבל בההזדמנות החוזרת, הפעם ברגל שמאל, טיראק הכניע את מאיר כהן.

נצרת המשיכה לתקוף במחצית הראשונה אבל לא הצליחה להשוות את התוצאה. איציק זוהר, שחקנה של אשדוד, נפצע בירך השמאלית אך המשיך לשחק עד סיום המחצית הראשונה. אלון חזן נכנס במקומו רק בפתיחת המחצית השניה.

הלחץ של נצרת שהמשיך גם בפתיחת המחצית השניה הניב סוף סוף שער שיוויון. הרמה מאגף שמאל מצאה את חמודי עלוש חופשי לחלוטין בתוך הרחבה וזה נגח כדור חזק לפינה כדי להשוות ל-1:1 בדקה ה-51.

אשדוד ניסתה לשלוח כדורי עומד לעברו של שי הולצמן שנתפס כל פעם מחדש בנבדל. לפחות עשר פעמים הורם הדגל לנבדל של הולצמן.

אבל 5 דק' לסיום המשחק, כששתי הקבוצות כבר התכוננו להארכה, הולצמן שבר סוף סוף את מלכודת הנבדל, פרץ אל תוך הרחבה והוכשל על ידי שחקן נצרת. הולצמן עצמו לקח את הבעיטה והכניעה את מאיר הכן כדי לעלות את אשדוד לחצי הגמר.

1500 הערב בעילוט, כ-500 מהם הגיעו מאשדוד.

הרכבים ותגובות

יוסי מזרחי, מאמן אשדוד, אמר בסיום לוואלה! ספורט: "הגיע לנו לנצח. שלטנו ברוב חלקי המשחק". מזרחי גם התייחס להפסד של אשדוד בנצרת בליגה 3:0 לפני שבועיים: "כל משחק זה משחק חדש. דווקא אותו הפסד בליגה עזר לנו הפעם. ברור שמדובר בנצחון חשוב יותר אבל אני תמיד רוצה לנצח בכל משחק ולא היתה כאן שום נקמה או משהו כזה". על היריבה בחצי הגמר אומר מזרחי: "אין לי העדפה. מי שתבוא - תבוא. אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה ולעלות לגמר".

בלם מ.ס אשדוד, אסי דומב, אמר לאביטל אקו מאתר ספורט 5: "נצרת היו בשבילנו חתול שחור, השגנו רק נקודה אחת מתשע אפשריות מולם בליגה, נקודות שאם היינו משיגים היינו בחלק העליון של הטבלה. ההרגשה היא מצויינת להיות בחצי הגמר, אם עד עכשיו נלחמים על הישארות בליגה אז הגביע הוא בונוס ומשאיר לנו משהו יפה להמשך העונה. שיחקנו בלי לחץ, הייתי במעמד הזה בעבר, זה כיף אדיר".

מאמן אחי-נצרת, שייע פיגנבוים, לאביטל אקו: "לא יכולנו להפתיע, השופט בן-חמו דאג לכך שלא נפתיע והוא שרק לפנדל שרוי במחלוקת חמש דקות לסיום. יצאנו מאוד מאוכזבים מהמשחק בעקבות החלטה זו. שחקני אשדוד פגעו בבוקולי בצורה קשה, כל הגוף שלו מלא שטפי דם, מזל שהוא לא נכה".

נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימן, פבריציו בנטו, חאלד סולימן, חמודי עלוש, דנדי אוקוגו, דודי חודידה, עבד מועד, גוסטבו בוקולי, אסי טובי, עבד טיטי.

אשדוד: יאני ויאנדר, אילן בכר, אסי דומב, עמנואל פאפו, ז'אן טלסניקוב, בלסינג קאקו, משה אוחיון, יוסי אופיר, לאיוש טריאק, איציק זוהר, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully