וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי לא מוותרת על האליפות

אתר ספורט 5, בשיתוף

3.4.2004 / 22:35

בהרכב צעיר וחסר, שלחה מכבי ת"א את הפועל פ"ת לשפצר את המטקות עם 0:3 חלק, שמצמק את הפער ל-5 נקודות מהמוליכה החיפאית

מכבי תל אביב הגיעה למשחק מול פ"ת כשהיא יודעת על ההפסד של הפועל באר שבע, ושניצחון יבסס את מעמדה במקום השני בטבלה, שיוליך בסיום העונה למוקדמות ליגת האלופות. ניר קלינגר, מאמן מכבי תל אביב, כבר אמר בעבר כי הוא היה שמח אם משחק ההכתרה של האלופה העונה יהיה במחזור האחרון, כשמכבי תל אביב תתארח בקריית אליעזר. בינתיים הפער של הצהובים מחיפה הצטמצם ל-5 נק', אבל הירוקים ישחקו רק מחר.

הפועל פתח תקווה, לעומת זאת, הגיעה לבלומפילד כשהיא רוצה לחזור למאבק על אחד הכרטיסים לאירופה בסיום העונה. הקבוצה של פרדי דוד כבר היתה במצב טוב העונה, אך רצף תוצאות מאכזבות שבו והחזירו את פתח תקווה למרכז הטבלה, ונראה כי שם היא גם תסיים את העונה, אחרי שלא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים.

תקציר המשחק

אחרי 20 דקות של משחק, מסירה של ארז מסיקה מצאה את אדורנו חופשי ברחבת פתח תקווה. החלוץ הדרום אמריקאי הגיע לכדור אך בעט לגופו של רפי כהן, שוער הפועל פתח תקווה, שהציל שער בטוח. למכבי היו לא מעט הזדמנויות לכיבוש, אך המסירה האחרונה של שחקניו של קלינגר היתה לא מדוייקת, והפועל פתח תקווה נשארה עם רשת נקייה.

אחרי מחצית ראשונה עם מעט הזדמנויות, עלתה מכבי ת"א ליתרון בדקה ה-50 אחרי שאלדו אדורנו בעט מ-16 מטר שטוח לרשת. בדקה ה-58 עלתה מכבי ת"א ל-0:2 אחרי טעות קשה של רפי כהן, שוער הפועל פ"ת, שלא הצליח לעצור כדור פשוט. אנדראס פרוחננקובס הגיע לכדור, הטעה את כהן שהיה מחוץ לשערו ומזווית לא קלה כבש את השער השני, לשחקני הפועל פ"ת נותר רק לנחם את שוערם.

ההגנה של האורחים קרסה ומכבי יכלה להגיע למספר סיטונאי של שערים, אם רק החלוצים של קלינגר היו מדויקים יותר. בדקה ה-81 גם המזל הפסיק לשחק לפרדי דוד כשאלי ביטון עבר את רפי כהן, הבקיע את השער השלישי לזכות האלופה והעלה את היתרון התל אביבי ל-0:3. בזכות הניצחון עלתה האלופה למקום השני בטבלה וצמקה את הפער ממכבי חיפה לחמש נקודות.

מכבי ת"א: שטראובר, מוסא, בן-חיים, ז'אן, אבו-סיאם (ביטון 58), זיתוני, מישאלוב (פיליאן 72), דגו, מסיקה, אדורנו (קוביקה 83), פרוחננקובס.

הפועל פ"ת: כהן, בכר, אוסיבוב, טומאשיץ', יחיאל, גרייב, זרקו, חסן (אדרי 70), שבחון, קובאצ'יץ' (סלמי 79), ארצג.

"זאת תעודת כבוד לצעירים שלנו"

ניר קלינגר, מאמן מכבי תל אביב: "אמרתי לשחקנים במהלך השבוע שלפעמים יש הזדמנויות שצריך לקחת. אני חושב שהיום זאת תעודת כבוד לצעירים שלנו. זאת אחת המטרות שלנו. בלי חמישה או שישה שחקני הרכב, להכין את הקבוצה למשחק כל כך חשוב.. אני מרוצה. אני יכול להוריד את הכובע בפני השחקנים - על ההשקעה, על הרצון ובעיקר על חכמת המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully