וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבריזי אחד בין גוטמן לפרדי

13.3.2004 / 18:28

ההרחקה של אלימלך לקראת הסיום היתה הארוע המעניין היחיד ב-0:0 בין ב"ש להפועל פ"ת. פרדי: "אין סיבה שארצג לא ישותף בהמשך"

משחק חלש בין שתי קבוצות עם יומרות צמרת, הוליד את ה-0:0 השני של היום. פרדי דוד, מאמן הפועל פ"ת, החליט לפתוח עם חלוץ אחד - שלומי אדרי, כשהוא מוותר על שירותיו של מלך השערים של הליגה טומיסלאב ארצג, שירד לספסל ולא שולב כלל במשחק. בסופו של דבר הוא יצא מרצף ההפסדים והוציא נקודה שביעית העונה מקבוצתו של אלי גוטמן.

מהלך המשחק

במחצית הראשונה לא קרה כמעט שום דבר, כשגם השניה המשיכה באותה מגמה. מהדקה ה-74 המשחק התעורר במעט, כשאבי יחיאל איבד כדור קרוב לרחבה ואלון מזרחי ניצב לבדו מול רפי כהן. האווירון מיהר מדי ובעט לגופו של שוער הנבחרת לשעבר שאולי חוזר לעצמו אחרי תקופה גרועה.

ב"ש המשיכה ללחוץ במטרה להשיג הכרעה ובדקה ה-82 איבדה כדור שהוציא את פ"ת למתפרצת. סתיו אלימלך רצה למנוע אותה וביצע עבירה במרכז המגרש. השופט איתן תבריזי שלף לעברו את הצהוב השני והרחיק אותו למרות רוחם של אנשי הספסל הבאר שבעי. עד לסיום הגיעו המארחים למצב מצויין נוסף, אותו שוב ביזבז אלון מזרחי. שלמה שרף באולפן 'שבת של כדורגל' החליט שגם למוח של האווירון לא מגיע מספיק חמצן למוח, אחרי שזה הגיע למצב טוב ובעט מ-10 מטר אלכסונית, כדור חזק שעלה גבוה מעל משקוף שערו של כהן. מכנס יכול להרגע.

"לא מכובד לשופט להתבטא כך"

מאמן הפועל פ"ת, פרדי דוד לוואלה! ספורט: "יש אופטימיות גדולה אחרי המשחק הזה. היה חשוב לצאת מהמומנטום השלילי ועשינו את זה היום". דוד יכול להתכונן לקראת שני המשחקים הבאים של קבוצתו נגד שתי הקבוצות התל אביבות: "אנחנו מסתכלים קדימה וכרגע זה לא חשוב נגד מי המשחקים הבאים שלנו, זה לא משנה נגד מי אנחנו משחקים". לגבי אי שתופו של טומיסלאב ארצג אמר דוד: "זו היתה החלטה טקטית למשחק הזה. בשבוע הבא יש משחק אחר ואין שום סיבה שארצג לא יפתח בו. אין לי שום דעה מוקדמת על אף שחקן".

סתיו אלימלך, קפטן הפועל ב"ש שהורחק ע"י תבריזי, אמר ל'שבת של כדורגל': "עשיתי פאול טקטי במרכז המגרש. נכון היה פאול, אבל משהו שצריך להרחיק עליו ולהתבטא בצורה כמו "יאללה, צא, צא החוצה". תבריזי מדבר לא יפה לשחקנים. אני לא יחזור על מה שהוא אמר, זה לא מכובד למשחק עצמו וששפוט ידבר בצורה כזו. אני לא רוצה להכליל, יש הרבה שופטים בליגת העל שהם טובים כמו דני קורן שאני מקווה שלא יעזוב. כל אחד בא ומוציא את הלחץ עלינו והפעם זה חרג מהרגיל. את הפועל פ"ת הוא הזהיר אחרי כל עבירה ואותנו הוא לא מזהיר בכלל. זה מערב פרוע פה".

שופט המשחק, איתן תבריזי: "אין לי מה להגיב, חבל שסתיו יורד לרמה הזאת כי אני לא ארד לזה. ביקשתי ממנו לצאת החוצה וזה מה שהיה. הוא אולי נפגע מהדברים מההרחקה וחבל שהוא הגיב כמו שהוא הגיב. נתתי מבחינתי משחק טוב מאוד וחבל על הדברים האלה".

הפועל ב"ש: אסי רחמים, רמי אליהו, מירוסלב וייס, עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך, דיוגו סיסטון, אלעד בונפלד, ולדימיר אנדונוב, אופיר חיים, אלון מזרחי.

הפועל פ"ת: רפי כהן, ברק בכר, אבי יחיאל, מריו אוסיבוב, איגור טומאשיץ', עבד רבאח, יוסי שבחון, לירון זרקו, נג'ואן גרייב, מנור חסן, שלומי אדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully