וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתן נאור זה העוגן של הפועל ת"א"

6.3.2004 / 10:11

ארז אדלשטיין מסביר את המרכיבים לניצחון של הפועל ת"א על דינמו מוסקבה וממשיך לפרגן: "נאור הוא העוזר מאמן שלי במגרש"

אין ספק שחגיגות הניצחון של הפועל ת"א על דינמו מוסקבה (80:83) ביום שישי בערב באוסישקין, היו מהרגעים הגדולים בקריירה של ארז אדלשטיין. המאמן המאושר אמר לספורט 5: "אני מתרגש. הגעתי לפה לפני שנה, הבטחתי שהמגרש יהיה מלא וקיימתי. הקהל הזה תענוג. עזבו אתכם פיינל פור, הקהל, הקבוצה, יש לנו בעלים נהדרים, נתנו לי לעשות מה שאני רוצה והיום החזרנו להם בגדול".

על השחקן המצטיין על הפרקט אמר אדלשטיין: "מתן נאור זה העוגן של הפועל ת"א, הוא עוזר המאמן שלי על המגרש, הוא הנדב הנפלד שלנו. אני באמת מתרגש, באמת מאושר. אני קורא לכולם שיהיה משחק ספורטיבי נגד מכבי. אנחנו רוצים למלא מטוס לקאזאן".

מתן נאור נתן ללא ספק את אחד המשחקים הגדולים שלו באוסישקין, אם לא הגדול שביניהם עם 14 נקודות (מתוכן 4 שלשות) ו-4 חטיפות. בשיא האקסטזה שלו בחגיגות הסיום, נאור לא התלהב מהמחמאות של המאמן שלו, כמו שהוא נהנה מהחגיגות ביציעים: "עזוב עוגן שמוגן, אני לא יכול לדבר. מגיע לקהל המון. אני לא ראיתי את אוסישקין אף פעם ככה. אני לא רוצה להגיד שום דבר מעבר לזה. כלום".

ליאור ליובין, קפטן הפועל ת"א: "איזה אוירה, מדהים. פיינל פור בייבי. זה פינל פור יותר גדול מהאדריאטית, חוויה מדהימה. לא להאמן. אין עוד כזה בארץ, אולי גם לא באירופה. אנחנו רוצים להיות אלופים, אין לנו רגשי נחיתות מאף אחד. מה שמתן נאור עשה היום היה מדהים. אין לי מילים".

יניב גרין: "מדהים. הדבר היחיד שמעניין אותנו זה להודות לקהל. הניצחון הזה מגיע ומוקדש לקהל שליווה אותנו. מגיע לו. הם קבוצה ענקית, ספסל ענק, שחקנים ענקיים. ידענו שזה יהיה 40 דקות משחק. כנראה שגם אנחנו קבוצה מדהימה".

דרור חג'ג': "אנחנו נהנים לשחק ביחד. היה עלינו הרבה לחץ ואני שמח שעשינו את זה. הייתי יותר מידי נרגש היום ולא כל כך הצלחתי לצאת מזה. השתדלתי לעזור לקבוצה כמה שאני יכול ואני שמח שמתן לקח אחריות ועשה דברים גדולים".

מייקל רייט: "מתן נאור עשה דברים גדולים, הוא עושה מה שהוא רוצה על המגרש. אנחנו יכולים לעשות את זה, לזכות בגביע. המשחק נגד מכבי הולך להיות קרב. זה דרבי. השחקנים אמרו לי שהאוהדים מגיעים שעתיים לפני הדרבי. מכבי קבוצה גדולה ואנחנו מתכוונים לקרב קשה".

רני כהנא, המנהל המקצועי: "זאת היתה עבודה כל כך קשה. להגיע בשנה הראשונה לפיינל פור זה חלום ועכשיו צריך לחזור למציאות. הגמשנו חלום וצריך להתכונן לליגה, לא רק בדרבי. למרות שגם אנחנו יכולים להגיש מועמדות לאירוח הפיינל-פור, לפי דיבורים מאחורי הקלעים קאזאן יארחו את האירוע מפני שבשנה שעברה לא נתנו להם, אז יוון קיבלה את האירוח. אם אוראל גרייט תעלה, אז לפי התקנון - שתי קבוצות מאותה מדינה ישחקו אחת נגד השניה בחצי הגמר בכדי שלא יהיה גמר ביניהן ולכן כנראה נפגוש את אחת הקבוצות היווניות (אריס סלוניקי או מארוסי שמתמודדות על המקום הנוסף ביניהן). אני מאחל לנהריה שיגיעו גם כן".

צביקה שרף, מאמן דינמו מוסקבה: "אם מישהו חושב שמה שהבולגרי עשה היום זה שיפוט אז הוא טועה. זה לא שופט, זה בושה. לא הפסדנו את הסדרה פה, הפסדנו אותה בבית. היה משחק של יותר לב ונשמה ופחות טכניקה. אנחנו מכסים על בעיות של פציעות ומחלות. הנחמה היא שקבוצה ישראלית הגיעה לפיינל פור, ועוד קבוצה שהדיחה אותי. אני מאחל להפועל ת"א הצלחה. בליגה הרוסית אנחנו נלחמים על המקום הרביעי כדי להגיע לפליאוף מהמקום הרביעי. בקיץ אראה מה יקרה, אבל עד לסיום העונה אני במוסקבה. אני לא פוסל לחזור לאמן בארץ בעונה הבאה. אלוהים גדול. אין לי ספק שקאזאן הקבוצה הטובה בליגה הזאת. הייתי רוצה שגם נהריה תהיה שם. הייתי רוצה שהפועל תיקח את הגביע אבל קאזאן הם הקבוצה שאותם צריך להפתיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully