וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוש יוצא ארבע

29.2.2004 / 22:48

מכבי ת"א נתנה לפ"ת שלישיה בבלומפילד ללא מענה (כהן, הייס ואדורנו) והבטיחה את המקום הרביעי בסיום הסיבוב השני. במחזור הבא תארח האלופה את ב"ש, פ"ת תארח את חיפה

על שלוש הנקודות שהשיגה הערב מכבי ת"א אפשר להשוות, כקלישאת המאמנים, ל-3 נק' כמו בכל משחק אחר אבל כשמדובר על המחזור האחרון של הסיבוב השני, זה שייקבע את סדר המשחקים בסיבוב השלישי, מי תארח את מי ומתי, מדובר הפעם על 3 נק' חשובות מאד ואולי אף קריטיות להמשך הדרך.

מכבי ת"א ניצחה הערב את הפועל פ"ת בבלומפילד 0:3 ובכך הבטיחה לעצמה את המקום הרביעי בסיום הסיבוב השני. הפועל פ"ת כמעט ולא עשתה דבר על הדשא ואפילו לא בעטה פעם אחת למסגרת. האלופה, לעומתה, עלתה עם הרבה מוטיבציה והצליחה גם למצוא את הרשת שלוש פעמים.

במחזור הבא שייפתח את הסיבוב השלישי, תארח מכבי ת"א את הפועל ב"ש, בעוד הפועל פ"ת תארח את המוליכה מכבי חיפה.

תאור המשחק

כבר בדקות הראשונות ניתן היה לראות שמכבי ת"א עלתה למשחק נחושה, ואילו הפועל פ"ת רדומה לחלוטין. מכבי תקפה במרץ וכבר בדקה ה-9 אלי ביטון מסר כדור עומק לתוך הרחבה לפרוחננקובס - הלטבי העביר רוחב בניסיון למצוא את אדורנו, אבל הכדור עבר מטר אחד מרגלו של הפרגוואי. הלחץ של הצהובים נמשך ובדקה ה-20 שוער פ"ת רפי כהן לקח סיכון כאשר יצא עד קצה הרחבה, אבל למזלו הוא הקדים את ביטון והרחיק את הסכנה. כעבור דקה ניסה אורן זיתוני את כוחו מכ-20 מטר - אבל הכדור טס גבוה מעל השער. שלוש דקות מאוחר יותר הגיע השער הראשון של התל אביבים: זיתוני החל התקפה מתפרצת מימין, ראה את תמיר כהן לבדו על סף הרחבה ומסר לו כדור מדויק. האחרון הוריד בחזה ובעט כדור חזק לפינה הימנית שהכניע את רפי כהן. 0:1 מכבי ת"א.

רק בדקה ה-24 הגיעה ההתקפה המסוכנת הראשונה של פ"ת, כששבחון קיבל כדור באגף שמאל והעביר רוחב מצוין למרכז הרחבה - ארצג הקדים את כל ההגנה הצהובה וגם את שטראובר, אבל לרוע מזלו הכדור אותו פגש חלף סנטימטרים ספורים ליד הקורה. שתי דקות לפני השריקה למחצית, פרוחננקובס העמיד את אדורנו בעימות של אחד על אחד מול רפי כהן אחרי כדור עומק מצוין, אבל הפרגוואי - שנלחץ ע"י מגן - לא הצליח למצוא את המסגרת.

בדקה ה-55 ערך פרדי דוד את החילוף הראשון כשהכניס את עבד רבאח במקומו של גרייב, אבל שום דבר לא השתנה במשחק הנרפה של המלאבסים. בדקה ה-72 פ"ת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שרפי כהן מסר כדור פשוט לטומאשיץ' ליד הרחבה, אבל הכדור עבר למגן ברשלנות מתחת לרגל ואדורנו חטף אותו ופרץ לכיוון השער. טומאשיץ' עצר אותו בעבירה על סף הרחבה, ומכיוון שהיה המגן אחרון בדרך לשער, ראה את הכרטיס האדום. מסיקה לקח את הבעיטה החופשית ובעט כדור חזק שכמעט הפתיע את כהן, אבל שוער פ"ת הצליח ברגע האחרון להדוף בקצות האצבעות לקרן.

עשר דקות לסיום נפל השער השני: אדורנו מסר כדור לתמיר כהן על סף הרחבה, כהן מצא במסירה אלכסונית מצויינת את מסיקה שפרץ משמאל, והאחרון בעט כדור חזק ושטוח לכיוון השער. כהן הדף לא טוב והכדור הגיע להייס, שהסתובב במקום ובעט מקרוב פנימה. 0:2 למכבי ת"א. לא עברו חמש דקות, ואדורנו השתחרר מאוסיבוב על סף הרחבה ובעט כדור חזק מ-16 מ' לפינה הימנית שהכניע את כהן. 0:3 לאלופה, וזו היתה גם תוצאת הסיום.

הרכבים:

מכבי ת"א: שטראובר, פנסטיל, בן חיים, מישאלוף, אבו סיאם, תמיר כהן, זיתוני, הייס, ביטון (מסיקה 70), אדורנו, פרוחננקובס (עובד 83).

הפועל פ"ת: רפי כהן, בכר, אוסיבוב, טומאשיץ' (הורחק 73), יחיאל, גרייב (רבאח 55), שיבחון, רוזנפלד, קובאצי'ץ', אדרי, ארצג.

קלינגר: אנחנו לא מתכוונים לוותר על התואר

מאמן מכבי ת"א ניר קלינגר אמר בסיום: "הניצחון הוא ניצחון יפה וחשוב. זו הצהרת כוונות. אנחנו לא מתכוונים לוותר על התואר. אין משחקים קלים ולא יהיו בסיבוב השלישי. סדר המשחקים ממש לא חשוב לנו. בלומפילד חזר להיות הבית, הקהל רואה שחקנים שנלחמים על כל כדור ונכנס לטירוף, ונהנה לבוא גם למשחק".

על המשחק האחרון בסיבוב ה-3, שבו תתארח האלופה בחיפה, אמר קלינגר: "יכול להיות זה ייגמר עוד לפני לכאן או לכאן, אבל אם מכבי תמשיך, אז היא לא איחרה את המועד. זו פעם ראשונה שיש לי סגל יציב, וכשדגו יחזור בעוד שבועיים יהיה לי כאב ראש חיובי".

קצת סדר לקראת הסיבוב השלישי

הסיבוב השני בליגת העל יסתיים מחר בערב במשחק בין בני יהודה לאחי נצרת. כבר כל כך הרבה דובר על כך שמשחקים קובעים צריכים להתקיים בשעה אחידה, ולמרות שאנחנו רק בסיומו של הסיבוב השני, אפשר כבר לזהות בעיתיות.

למעשה, רק בשריקת הסיום מחר יוודע סדר המשחקים הסופי של הסיבוב השלישי אבל כבר עתה אפשר לדעת מתי הצמרת תשחק אחת מול השניה וכך גם התחתית.

בעקבות הנצחון של מכבי ת"א על הפועל פ"ת היא כאמור העפילה על חשבונה למקום הרביעי, מה שאומר שהיא תארח את הפועל ב"ש שבמקום השני במחזור הבא, המחזור ה-23. מכבי חיפה, המוליכה, תצא למשחק חוץ מול הפועל פ"ת החמישית.

בעוד שבועיים, במחזור ה-24, ייערך הדרבי הגדול של ת"א כשהפועל ת"א, מהמקום השלישי, היא זו שתארח את מכבי ת"א. הפועל ב"ש תארח את הפועל פ"ת, חיפה תארח את מכבי פ"ת או את בני יהודה.

במחזור ה-31, שיתקיים ב-8 במאי, יתקיים מה שנראה משחק העונה כשמכבי חיפה המוליכה תארח את זו שבמקום השני - הפועל ב"ש.

הפועל ת"א תארח את מכבי חיפה מחזור אחד לסיום הליגה, במחזור ה-32.

הסיפור הגדול יהיה כמובן במחזור האחרון של הליגה, המחזור ה-33 שייערך ב-22 במאי. אז תארח מכבי חיפה את מכבי ת"א. הפועל ב"ש תארח את הפועל ת"א.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully