וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתח תקווה חולמת אירופה

23.2.2004 / 23:02

הפועל פתח תקווה מחליפה משמרות עם בני יהודה והופכת לקבוצה המפתיעה של העונה. 0:1 קטן של יוסי שבחון הקפיץ את המלאבסים למקום הרביעי. שירזי: אנחנו קבוצה נאיבית

אז הבלוף של בני יהודה יצא החוצה ויש לנו לראשונה העונה, קבוצת אמצע טבלה טיפוסית. כזאת שבעתיד תפסיד למי שצריך ותנצח סתם משחקים. ממול הפועל פ"ת הופכת למרעננת הרשמית של ליגת העל. פרדי דוד מוציא מהקבוצה שלו את כל הפוטנציאל הגלום בה, ואפשר לדבר על מקום באחד מגביעי אירופה בשנה הבאה

מהלך המשחק

רק בדקה ה-29 נרשם האירוע הראשון במשחק. איבן מירוסלאבץ' השתחרר מצוין משני שחקני הגנה של בני-יהודה באגף ימין והעביר כדור רוחב מדויק לכפיר אודי, שמעשרה מטרים בעט כדור שטס מעל המשקוף.

המשחק התעורר, ולאחר חמש דקות נפל המשחק הראשון במשחק. שבחון הקפיץ כדור לארצג שהחזיר לו בעקב, ההגנה של בני יהודה לא הסתדרה עם הדאבל פס ויוסי שבחון דילג מעל והבה בדרך ל-0:1.

במחצית השניה העלה המשחק רמה. בדקה ה-50 שבחון בועט כדור חזק לרשת החיצונית, שלוש דקות לאחר מכן שיחרר ראצג כדור עונשין מ-17 מטר לקורה של והבה.

ההזדמנות הטובה ביותר של הכתומים הגיעה בדקה ה-55. סרגיי קלצ'נקו השתלט על כדור חמישה מטרים משערו של אברמוב, בעט בלי לעצור לפינה הקרובה, אבל גם הכדור שלו נעצר ברשת החיצונית. שתי דקות אח"כ הוחלף החלוץ המולדבי ובמקומו נכנס מור גולן.

בני-יהודה המשיכה ללחוץ במטרה להשיג את השוויון ושיחקה בצורה לחוצה. בדקה ה-87 נשארו הכתומים בעשרה שחקנים לאחר שגולן, שעוד לא הספיק להתחמם, ביצע עבירה גסה על אדרי, שגם הוא נכנס כמחליף, וראה את הכרטיס האדום ממשה בוחבוט הבינוני.

תגובות והרכבים

ניצן שירזי נשמע מתוסכל כשאמר לערוץ 10: "אנחנו מנסים לשחק טוב כפי ששיחקנו טוב היום, כי רק ככה נצא מהמשבר. היינו עדיפים על היריב אבל אנחנו מקבלים שערים מבלי שהיריב יבעט לשער. אנחנו נאיבים. קיבלנו שער שלא שייך לכדורגל. זה משחק שביעי רצוף שהקבוצה לא מנצחת".

כובש השער יוסי שבחון, שקיבל זימון לנבחרת מגרנט שישב ביציע, אמר: "בלי כל קשר לזימון שהגיע, כל משחק אני מנסה לשחק טוב. אנחנו רוצים להתקרב לצמרת העונה ואני חושב שאנחנו עושים את זה טוב. לא נתתי משחק גדול, אבל אנחנו מסתכלים קדימה".

הפועל פ"ת: אייל אברמוב, ברק בכר, מריו אוסיבוב, איגור טומאשיץ', אבי יחיאל, יוני רוזנפלד (אמיר אלקריף 89), עבד רבאח, דודו רצאבי (נג'ואן גרייב 77), יוני שבחון, מילנקו קובאצ'יץ', טומיסלב ארצג (שלומי אדרי 84).

בני-יהודה: יניב והבה, מוטי ששון, אדריאן דן גמאן, עמי אזולאי, רוני גפני, אלי אברבנל (חזי שירזי 81), ירון אביחיל (טל בנין 67), איבן מרוסלבץ', קובי דג'אני, סרגיי קלצ'נקו (מור גולן 57), כפיר אודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully