וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנפל החשמל, התחיל האקשן

16.2.2004 / 22:48

הפועל פ"ת כבר הובילה 0:2, אבל אז נפל החשמל באחד מעמודי התאורה. אחרי ההפסקה קיבלנו עוד 4 גולים ואדום, זה נגמר ב-3:3

המחזור ה-20 בליגת העל בכדורגל הושלם הערב במשחק בין אחי נצרת להפועל פ"ת, שהביא לנו מבול של שערים והסתיים בתוצאה 3:3. ניצחון של הפועל פ"ת יכל היה להעלות אותה למקום השלישי במרחק של 5 נקודות בלבד ממכבי חיפה. עד הדקה ה-35 נראה היה שפ"ת בדרך לשם, כשהיא כבר הובילה 0:2. אבל אז נפל עמוד התאורה, אנשי פתח תקוה טענו כי מדובר במזימה של אנשי נצרת, כדי לעצור במעט את הריצה המטורפת שלהם. מה באמת היה שם, כנראה שלעולם לא נדע, אבל מה שכן, ההפסקה בת 20 הדקות רק עזרה לנצרת שחזרה למשחק בסערה ועשתה מהפך. בסופו של דבר זה נגמר בתיקו, שכולו ניצחון עבור מי שצפה במשחק.

תיאור המשחק (יואב גורן, הארץ)

פתח תקוה עלתה ליתרון 0:2 בפרק זמן של שבע דקות במהלך המחצית הראשונה את השער הראשו הבקיע בפנדל מנור חסן בדקה ה-28, אחרי שחמודי עלוש תפס ברחבה את יוסי שבחון, בדקה ה-35 הובקע השער השני אחרי שתומילסב ארצג מלך השערים בליגת העל גבר על בלמי נצרת ובעט חזק לחיבורים. בדקה ה-43 כבה האור.

המשחק הופסק לכמה דקות בגלל תקלה באחד מעמודי התאורה במגרש. העמוד כבה ושוער המשחק מאיר לוי חיכה לתיקון התקלה והחליט לחדש את המשחק עם שתי דקות שנותרו במחצית הראשונה ושהקבוצות יעבירו מיד צדדים.
שתי הדקות האלה היו מרתקות. עבד טיטי נשלח לרחבה, רפי כהן הכשיל אותו, מאיר לוי קבע על כדור עונשין מ-11 מטרים והרחיק את כהן. שייע פייגנבוים הכניס למגרש את החלוץ אסי טובי במקום הבלם חמודי עלוש. אייל אברמוב השוער השני של פתח תקוה נכנס לשער, טובי לא התקשה להבקיע.

הקבוצות החליפו צדדים. ובדקה הראשונה של המחצית השנייה שוב שרק מאיר לוי על פנדל לזכות נצרת, שוב אסי טובי ושוב בעיטה חזקה לחיבורים.

השיוויון הימם את הפועל פתח תקוה. כעבור עשר דקות הגיעה שער היתרון של אחי נצרת בנטו השתלט על כדור וירה מ-20 מ' לחיבורים של אברמוב חסר האונים.

הפועל פ"ת החלה להתאושש, בדקה ה-64 היא אף השיגה את שער השיוויון אחרי שארצג הגביה ומצא את יוסי שבחון חופשי מול השער. 3:3 במשחק.

שייע: "אנחנו טיפשים"

מאמן אחי נצרת שייע פייגנבויים היה חותם כנראה על תיקו בדקה ה-35, אבל בסיום המשחק הוא נשמע מאוכזב. פייגנבויים אמר לערוץ 10: "שיחקנו נגד קבוצה יוצאת מן הכלל, שדורסת ויוצאת קדימה. היינו ביתרון מספרי, אבל אנחנו טיפשים, אנחנו אשמים כולם".

מנור חסן מהפועל פ"ת לא נראה פחות מאוכזב בסיום ואמר לערוץ 10: "אני לא יודע מה קרה, אין לי הסבר. לא היינו מוכנים אחרי הפסקת החשמל וקיבלנו בראש. עד ההפסקה היינו מוכנים ודרוכים, ואח"כ נצרת לקחה את הצ'אנס בידיים".

אחי נצרת: מאיר כהן, אשרף סולימן, בנטו, חאלד סולימאן, גלאם, עלוש (טובי 45), חודידה (סעיד מועד 85), בוקולי, צביאלי, אוקונגו, טיטי (עבד מועד 60).

הפועל פ"ת: רפי כהן, בכר, אוסיבוב, יחיאל, רבאח (אברמוב 45), גרייב, חסן, שבחון, זרקו (לוזון 44), קובאצ'יץ' (סלמי 87), ארצג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully