וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל מה שאני אגיד ישמע כתירוץ"

איזי עין דור

13.12.2003 / 20:22

אלישע לוי ומ.ס. אשדוד חזרו עם הפסד רביעי בשישה משחקים, אחרי תצוגה חלשה ב-3:1 להפועל פ"ת שהפכה לקבוצת צמרת. בינתיים הוא לא חושב להתפטר. פרדי: "אנחנו בכיוון הנכון"

הפועל פ"ת המשיכה את יכולתה הטובה מהשבועות האחרונים וניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד המפוררת, בכדי לשמור על מרחק סביר מהצמרת (מרחק 2 בלבד מהמוליכה מכבי חיפה שתשחק מחר נגד בית"ר י-ם).

פ"ת פתחה טוב מאוד את המשחק ולחצה את הקישור וההגנה החלשה של אשדוד (יום חלש במיוחד לשוקי נגר ויוסי אבוקסיס). כבר בדקה ה-7 היא גם עלתה על הלוח בזכות הגבהה מצויינת של יניב לוזון לראשו של מנור חסן. האחרון לא נכשל ונגח פנימה את ה-0:1 של המקומיים. אשדוד ההמומה לא הצליחה להתאושש, למרות ששי הולצמן הצליח במבצע אישי לגנוב כדור מאוסיבוב ולכבוש, אלא שהשופט אסף קינן פסק על עבירה שעשה החלוץ על הקרואטי של פ"ת.

המארחים המשיכו לשלוט במשחק ובדקה ה-30 הגיע השני, הפעם מנגיחה של יוסי שבחון. 10 דקות מאוחר יותר ופ"ת כבר ב-0:3 משער של טומיסלאב ארצג, שהסיט כדור חזק שירה יניב לוזון מרחוק. במחצית השניה ניסתה אשדוד לחזור למשחק ובמשחקה של פ"ת ניכר רפיון מסויים. המשחק הצאזן עד לדקה האחרונה, בה נגח עידן שריקי הצעיר את השער המצמק והעניק לאלישע לוי חומר למחשבה אולי, לקראת המשחקים הבאים של הקבוצה. בשבוע הבא תארח אשדוד את אחי נצרת במשחק אותו היא חייבת לנצח. פ"ת? לה יש דרבי בשבוע הבא.

"אנחנו בתקופה לא טובה"

מאמן מ.ס. אשדוד, אלישע לוי, היה נשמע מאוכזב בסיום: "כל מה שאני אגיד ישמע כתירוץ. נכנסנו לא טוב למשחק והיינו צריכים לרדוף אחרי פ"ת לכל אורכו. אנחנו בתקופה לא טובה וצריך לעשות את הכל בכדי לצאת ממנה".

אשדוד, שהפסידה בארבע מששת משחקיה האחרונים וצברה בהן רק 2 נקודות, גם ספגה עשרה שערים בשלושת המפגשים האחרונים נגד הפועל ת"א, הפועל ב"ש והפועל פ"ת. בימים הקרובים בוודאי יעלה שמו של המאמן אלישע לוי, כעל מי שעשוי לאבד את תפקידו כמאמן הקבוצה. "לא אני נותן דין וחשבון. יש לנו בעלים והם יחליטו מה לעשות. אני מבחינתי ימשיך לעשות את העבודה", אמר לוי על האפשרות שיודח.

לוי התייחס גם לכובש שער הניחומים עידן שריקי, שעלה מהנוער וכבר כבש שלושער בניצחון 0:10 על צפרירים חולון בגביע הטוטו, "תמיד זה מלבב כששחקן צעיר כובש שער ונותן משחק טוב". לשאלה אם הגיע הזמן להצעיר את הקבוצה, ענה לוי: "זה לא רלבנטי, מי שצריך לשחק ישחק". לוי אופטימי לגבי צירופו של איציק זוהר למועדון, "הוא יחתום באשדוד השבוע. הוא השתלב יפה באימונים. הוא צריך תקופה קצרה בכדי להיכנס לכושר ואז הוא יוכל לעזור לנו".

פרדי דוד: "במחצית הראשונה הצגנו כדורגל יוצא מן הכלל, חבל לי רק על החצי השני. עיקר האכזבה שלי היא מהרפיון שהפגנו אח"כ, למרות שתי קורות והחמצות. בסה"כ אנחנו בכיוון הנכון. אני עדיין לא חושב על הדרבי, תן לנו לשמוח השבוע ולחשוב על הדרבי מאוחר יותר".

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, ברק בכר (אלקריף 46), אוסיבוב, טומאשיץ', רבאח, רוזנפלד, לוזון, שבחון(זרקו 67), חסן, קובאצ'יץ', ארצג (אדרי 73).

הרכב מ.ס. אשדוד: ראדק מיידאן, בכר (אלפסי 70), דומב, מילבסקי, נגר (שריקי 56), פאפו, אבוקסיס (דוד רביבו 46), טלסניקוב, חזן, טריאק, הולצמן

שופט: אסף קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully