וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו גמר את העונה

19.4.2003 / 22:01

הקשר המצטיין של מכבי תל אביב שבר את השוקית בתיקול עם שוער ראשל"צ וגמר את העונה. קלינגר: נמני חוזר לאימונים ובהחלט בתמונת ההרכב למשחקים הנותרים

מהלומה למכבי תל אביב, דווקא ביום בו עלתה למקום הראשון בטבלה. קשר הקבוצה ברוך דגו גמר את העונה לאחר ששבר את השוקית וקרע רצועה בקרסון במשחק הקבוצה מול עירוני ראשל"צ (0:3 לת"א). בירור חומרת פציעתו נעשה לאחר שעבר סדרה של צילומים בבית החולים איכילוב. בשעות הלילה המאוחרות, הוא היה אמור לעבור את הניתוח - זמן ההיעדרות מפציעה שכזו, הוא בדר"כ כשישה שבועות.

דגו התנגש בשוער ראשל"צ שלומי בן חמו בדקה ה-71 למשחק ומיד התגלגל מכאבים. מאמן מכבי תל אביב ניר קלינגר אמר לאחר המשחק שכוכב הקבוצה אבי נמני, המתאושש מפציעה, יחזור השבוע לאימונים ונמצא בתמונת ההרכב עם אפשרות סבירה להחליף את דגו. אפשרות נוספת היא הכללתו של תמיר כהן בהרכב והצבתו של ברונו הייס כעושה משחק במקומו של דגו, או הצבתו של ראובן עובד באותו תפקיד.

קלינגר: "הפציעה של דגו מעיבה מאד על השמחה. אני מאחל לו החלמה מהירה. אבי נמני היה אמור לחזור לסגל היום. הוא לא הרגיש טוב ובגלל זה החלטנו לחכות מספר ימים. כשיחזור הוא בהחלט בתמונת ההרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully