וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: מנור סולומון לא התאמן בשל כאבים בשרירי הרגל ויחמיץ את לטביה

15.10.2019 / 12:33

הקשר יצא לבדיקת אולטרסאונד וייעדר מהמשחק הערב (21:45, כאן11). הרצוג לשחקנים: "חילקנו מספיק מתנות בקמפיין הזה". וייסמן עשוי לפתוח לצד דאבור וזהבי

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

נבחרת ישראל משלימה את הכנותיה לקראת המשחק הערב (21:45, כאן11) מול לטביה החלשה. המאמן אנדי הרצוג שוחח אתמול עם השחקנים על לטביה תוך כדי האסיפה הטקטית ואמר להם: "הם יבואו משוחררים וירצו להפתיע, אסור שנהיה עם הראש למטה ורק נבוא לעבור את המשחק. כולם צריכים להיות במוטיבציה גבוהה כדי לסיים את הטורניר הזה הכי טוב שיש". כהרגלו באחרונה, המאמן גם זרק עקיצה לשחקנים: "חילקנו מספיק מתנות בטורניר הזה, בואו נשמור על הכבוד שלנו". מי שיחמיץ את ההתמודדות הערב הוא מנור סולומון. הקשר לא השתתף באימון הקל שערכה הנבחרת היום בצהריים ויצא לבדיקת אולטרסאונד בעקבות תלונה על כאב בשרירי הרגל.

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג ועוזרו אלון חזן. שלומי גבאי
מתכנן מערך התקפי. אנדי הרצוג/שלומי גבאי

הנבחרת עבדה אתמול בעיקר על מצבים נייחים. בנוסף, הרצוג העיר בימים האחרונים מספר פעמים על הנעת הכדור האיטית ואמר להם שנגד לטביה חייבים לשחק מהר ודרך האגפים. המאמן יקבל החלטה במהלך היום אם לפתוח עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה. חאתם עבד אלחמיד התאמן אתמול ונראה כי החלים. אם יוחלט שהוא יפתח ב-11, הנבחרת עשויה לחזור למערך של חמישה שחקנים הגנה. אם אלחמיד לא יהיה כשיר, לואי טהא וניר ביטון יפתחו כבלמים בהרכב שעשוי לכלול את שון וייסמן בנוסף למונס דאבור וערן זהבי. גם דיא סבע תורגל בהרכב בחלק מהתרגולים, אך נראה כי לא יפתח ב-11. דן גלזר וביברס נאתכו יאיישו את הקישור.

בנוגע למעמדו של אנדי הרצוג, גם המאמן ימתין ל-22 לחודש לפגישה עם הפורום המקצועי בכדי להבין לאן נושבת הרוח. המאמן איבד הרבה מאוד נקודות זכות בהפסדים האחרונים אך זוכה לתמיכה רחבה מהשחקנים, שאף אמרו: "הלוואי שגורם מקצועי יקבל את ההחלטה אם הוא ימשיך או לא, ולא עסקנים שסוגרים חשבונות". אגב, שחקנים שוחחו עם המנהל המקצועי ווילי רוטנשטיינר בימים האחרונים וניסו להבין מה הולך לקרות איתו ועם הרצוג לאחר הטורניר, אך שמעו מהאוסטרי שגם הוא ממתין לפגישות עם ראשי הפורום המקצועי בכדי להבין היכן הדברים עומדים.

עוד בוואלה!

אנדי הרצוג: "אתם יכולים לדמיין מה יקרה אם לא ננצח מחר..."

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully